Feedback over het Serviceforum
Beste moderatoren,
Ik wil het topic van D Dietzen niet vervuilen.
In https://community.ns.nl/internationaal-reizen-37/mobib-kaart-aanschaffen-in-nederland-63624#post436845 had ik gevraagd om mijn gebruikersnaam te wijzigen. Daar werd met een vraag op gereageerd.
Ik heb in meerdere topics mijn ongenoegen m.b.t. het forum al aangegeven.
https://community.ns.nl/internationaal-reizen-37/grensabonnement-vanaf-gent-59385#post402580, https://community.ns.nl/over-de-ns-community-61/even-kennismaken-319/index20.html en https://community.ns.nl/over-de-ns-community-61/ns-community-nieuw-jasje-en-nieuwe-naam-48117/index31.html#post422470. Ik weet dat ondertussen dat er niets gaat veranderen. Ik heb mijn grens bereikt. Ik ben het orakel voor reizen tussen België en Nederland niet.
Bij deze het vriendelijke verzoek om mijn gebruikersnaam te wijzigen naar Anonymous.
Dank voor je feedback, we gaan kijken hoe dit precies zit. Mocht je nog andere feedback hebben over het forum, kun je dat kwijt in dit topic.
Vriendelijke groet,
Bart
Die werk nu volgens mij bij ???help! 😛
Jammer dat je er zo over denkt. De naam Anonymous krijg je wanneer we je account volledig verwijderen. Je kan dan niet meer inloggen op je account, geen topics meer openen of beantwoorden en alle privégesprekken kan je niet meer teruglezen. Kortom, zeker weten dat je je account wilt laten verwijderen?
https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/wanneer-claim-uitbetaald-14494/index1.html#post89399
Ja
Ik weet het zeker.
Virtual Agent.... Hoest eigenlijk met EVA? :D
Het hele stuk is best geniaal én toepasselijk overigens, als je dit soort humor kunt waarderen.
Haha, bestaat die naamgenoot van je nog steeds? Heb een paar pocketboekjes van hem, van rond het millennium :D
Dat is jammer, was nog een privéberichtje aan het tikken maar member 22855 is dus al gewist.
Alle goeds in ieder geval H en als je dit later nog leest enorm bedankt voor je inzet!
- Zoals gezegd komt er binnenkort een mobiele variant dus is daarmee de t-kwestie opgelost!
- De 404-pagina is aangepast, dank!
- Wachtwoord-criteria die wisselen is heel scherp opgemerkt - en wordt door het bureau op de wishlist meegenomen om gelijk te trekken
- En Belle, navraag leert dat bewust gekozen is maar 1 keer om een wachtwoord te vragen om het inloggen zo laagdrempelig mogelijk te maken. Mocht je een fout gemaakt hebben en er niet meer in kunnen - kun je via 'wachtwoord vergeten' een nieuwe aanvragen
- Reismotief en het icoontje ga ik nog even naar kijken!
Nee inderdaad, die BOFH stukjes worden na al die jaren nog steeds geschreven. Kan er nog altijd wel om lachen 🙂
Hopelijk gaan veel reizigers er gebruik van maken, altijd leuk om meningen en ervaringen te lezen.
Klanten worden specifiek hier naar toe doorverwezen (zoals Henk aangeeft, ook in brieven wordt dit kanaal specifiek vermeld), klanten worden dan terugverwezen (al dan niet via een link waarbij weer dit forum als eerste staat vermeld).
En niemand weet welke vragen er wel/niet worden beantwoord en vaak hangt het nog af van de pet van de medewerker of de toon van TS.
Met daarbij de toevoeging dat 2 maanden later vragen die eerst wel werden behandeld zonder communicatie niet meer worden behandeld (bv claims die vertraging hebben).
Dan is er voor de klant (en forumleden) ook geen touw aan vast te knopen.
Social Media (Twitter/Facebook) en onze Live Chat zijn sneller dan het Serviceforum. Via Twitter/Facebook krijg je doorgaans binnen een uur reactie en via Live Chat (toegegeven, deze is vaak bezet) krijg je direct een reactie. Tevens zijn de kanalen Twitter/Facebook 24/7 actief. Op het Serviceforum zijn we niet elk moment van de dag aanwezig.
Voorheen werden ook inderdaad via het Serviceforum afgewezen claims voor Geld Terug bij Vertraging opgepakt en herzien. Jammer genoeg zat daar zoveel tijd in (aangezien je natuurlijk alles goed moet uitzoeken) dat hierdoor andere forum topics en taken bleven liggen. Er is daarom besloten om via het Serviceforum geen afgewezen claims voor Geld Terug bij Vertraging meer te herzien en dit over te laten aan de afdeling Claims. Een onterecht afgewezen claim kan je nu laten herzien door te reageren op de e-mail van de afwijzing.
Onder andere specifieke problemen rondom OV-Fiets , Zakelijk, de Spoordeelwinkel en opzeggingen of het aanvragen van restitutie verwijzen wij, mits er niet al reeds contact is geweest via een ander kanaal, door naar Social Media/Live Chat. Met name omdat de reactietijd daar dus korter is. Ook zijn er op deze kanalen collega's aanwezig die gespecialiseerd zijn in bijvoorbeeld OV-Fiets en Zakelijk. In principe is ook niet elke dag dezelfde moderator aanwezig op het Serviceforum of zijn wij ingeroosterd om andere werkzaamheden uit te voeren. Privéberichten kunnen daarom ook soms pas enkele dagen later worden gelezen en beantwoord. Als iemand geen gebruik maakt van andere kanalen of toch graag via het Serviceforum geholpen wil worden is dat natuurlijk geen enkel probleem alleen gaat hier een wat langere tijd overheen.
Kortom, we willen graag dat problemen snel en goed worden opgelost (jullie toch ook? ;)) en daarvoor is Twitter/ Facebook zeer geschikt 🙂
Hopelijk gaan veel reizigers er gebruik van maken, altijd leuk om meningen en ervaringen te lezen.
Tot nu toe was het inderdaad behelpen met Twitter accounts zoals #Failra en #IC_defect en Treinreiziger.nl
Ik ben blij dat NS eindelijk in de gaten gaat krijgen wat zijn clienten bezighoudt. 🙂
Dank voor je bericht Denice, maar het ging mij in eerste instantie om bovenstaande. Zou je iemand kunnen vragen daar inhoudelijk op te reageren?
Dat het wat vreemd aandoet hoeveel er soms tussen kanalen wordt geschoven is al veel eerder opgemerkt door andere, destijds actieve leden, maar discussie daarover loopt helaas spaak: https://forum.ns.nl/in-de-trein-11/geld-terug-bij-vertraging-12769
Same (of soortgelijk) here,
Als ik iets edit of reageer kom ik weer uit op pag. 7 (inmiddels 8 ) i.p.v. de laatste reactie op pag. 16
Zag iets in hoodletters voorbij flitsen nog “hoe houden jullie het vol?” of zoiets
Reactie van de dag natuurlijk https://community.ns.nl/in-de-trein-11/geweldige-actie-weer-63843#post438691 en wat er volgde!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.