Feedback over het Serviceforum

  • 10 February 2014
  • 458 reacties
  • 16273 Bekeken


Toon eerste bericht

458 reacties

Zolang er geen forumregels worden overtreden is er geen enkele reden om een topic te sluiten.

Als jij niet meer wil reageren in dat topic omdat de situatie niet verandert is dat aan jou. Dan kunnen reizigers zoals ik en Marv87 en anderen TS nog wel proberen te helpen.

Daar lijkt mij de bedoeling van dit forum.
'Elke keer' lijkt mij wat overdreven. Sterker nog, we doen het eigenlijk vrijwel nooit.

Dat vind ik nogal een understatement voor een truc die je elke keer toepast wanneer een forumgebruiker zijn best doet om een heel klein beetje transparantie te krijgen over de prijsbepaling bij Traject Vrij.
Voorbeelden genoeg, al ben ik niet zo gek dat ik die allemaal bewaar.

Kijk maar naar dit topic https://forum.ns.nl/overige-producten-6/kaartje-kopen-tussenstop-20633 waar een moderator een rotzooi van maakte, haar ongelijk niet toegaf en het topic vervolgens zonder opgaaf van redenen gesloten werd, zoals bij meerdere is gebeurd zodra het te heet onder de voeten werd.

https://forum.ns.nl/overige-producten-6/kaartje-kopen-tussenstop-20633


Muggenziften hoor, maar waarom is communityoverzicht niet met een hoofdletter geschreven ?

Reputatie 7
Badge +3

Vind dit ook wel een leuke:

 

Komt waarschijnlijk door een "verdwenen” community-lid, maar 't klopt natuurlijk niet helemaal :slight_smile:

Dit was dusdanig aangepast dat je gelijk op de laatste pagina kwam bij het aanklikken van het topic maar dat is recentelijk teruggedraaid, een moderator zou navragen waarom maar sindsdien is het weer heel stil geworden.
Misschien mogen de vaste forumleden een keertje lang op het hoofdkantoor om een hapje te eten. ?
dat is inderdaad mijn schuld :S
Dat is het toch altijd? 😃 😛
Badge +3
Misschien mogen de vaste forumleden een keertje lang op het hoofdkantoor om een hapje te eten. ?
Als ze op Twitter al zeggen dat pizza hawaii verboden moet worden dan heb ik daar weinig vertrouwen in 😛
Pff, het was wel zoiets volgens mij. Heb de trainee die er toen bij was een tijdje geleden nog zien lopen toen ik beneden bij de trap stond, maar volgens mij herkende hij me al niet meer 😞
Reputatie 7
Badge +3
@Ome Henk
Erg interessant. Bedankt voor het delen. Misschien moeten we maar eens facturen gaan sturen voor al het uitzoekwerk dat we verrichten.
Ach, ik vind het grappig om te delen, puur om een beetje inzicht te geven in hoe het forum werkelijk draait voor NS en wat de drive is om het te laten draaien 🙂 Zelf heb ik er geen moeite mee dat de drive voornamelijk financieel (kostenbesparing) is, maar laten we daar wel eerlijk over zijn. Er staan nog wel wat meer dingen online, maar daar staan moderators ook met naam en toenaam genoemd, die zal ik maar niet direct plaatsen hier.
Reputatie 7
Badge
Ik vind verder wel gewoon dat de moderators erg hun best doen hoor. En ze zijn best wel betrokken met onze problemen enzo.
Dit forum is een plek om je mening te geven, om je problemen op tafel te spreiden, klachten door te geven, om ons reizigers een luisterend oor de bieden. En natuurlijk is dit forum ook een hele goede plek om creatieve ideeën te bespreken. En er word wel degelijk wat met de klachten gedaan. De treinen zijn schoner geworden, er word nu vaker gecontroleerd, en bijv de VIRM treinen zijn nu niet meer zo koud gelukkig....want daar waren ook al wat klachten over geweest. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook vroeger vaak last had van een verkeerde temperatuur regeling in de VIRM (meestal te koud) maar de laatste tijd heb ik daar ook helemaal geen last meer van gehad.

Wij zouden daar juist blij mee moeten zijn....en dr juist gebruik van moeten maken van deze mogelijkheid om onze problemen in en rondom de trein kenbaar te maken. En uiteindelijk word er heus wel wat met de problemen gedaan hoor, maar ja....Rome is ook niet in 1 dag gebouwd he...:)
Badge +3
Ook mee eens, en zeker na het leerzame forum-uitje op 23-12-2017.

Ikzelf heb ook een forum-account uit 2015, maar eignlijk pas sinds een jaar of zo actief omdat Thomas NS mij binnengehengeld heeft omdat ik hun Twitter account (positief) 'vervuilde' door sneller en meer info te geven dan zijzelf, en dat mijn bijdragen hier beter tot hun recht zouden komen.

Op zich waar, en bovendien is info hier veel houdbaarder dan het snelle Twitter (zonde van je tijd om elke dag dezelfe dingen te verkondigen).

Zodra ik minder teveel aan tijd heb zul je mij hier ook minder zien. Op een gegeven moment wordt het een sleur en sommige zaken/onderwerpen kan je over blijven discussiëren zonder enig uitzicht op een oplossing.

Etc, etc.. Kan nog wel een A4'tje tikken maar ga eerst ff roken hoor! 😛
Pff, het was wel zoiets volgens mij. Heb de trainee die er toen bij was een tijdje geleden nog zien lopen toen ik beneden bij de trap stond, maar volgens mij herkende hij me al niet meer :(

Deze had dan weer even gemist, maar laat me raden 6 dozen van een bekende pizzaleverancier in de hand:?

@Robert,
Juist die houdbaarheid kan ik waarderen. ?
Nee, niet eens! 😞
Klein bugje als ik op mijn iPhone het Serviceforum bezoek, de laatste "t" van Opgelost past er niet meer op en staat er nu onder
Vanuit mijn oogpunt kan ik het waarderen.
De 404 pagina is niet helemaal correct, het staat er nu half in het Engels en half in het Nederlands en er word verwezen naar een email adres die er niet is
Ik doelde op Aiko die ik tegenkwam, maar zonder pizzadozen 🙂
Reputatie 1
Als ik een account aanmaak moet er een hoofdletter en cijfer in mijn wachtwoord voorkomen. Even later, als ik het wachtwoord wil aanpassen, hoeft dat opeens niet meer. Dat zou ik gelijktrekken.
Moet ook niet twee dingen tegelijkertijd doen. ?
Dank voor jullie feedback! En uiteraard welkom op het forum. Ga het doorgeven en kijken wat opgelost kan worden en wat helaas nu niet direct aan te passen is. Goed te weten: binnenkort gaat er ook een mobiele variant live van het forum. Dan is de bug wat betreft de laatste 't' van Opgelost in ieder geval geen issue meer.
Dat het niet echt lekker loopt is ondertussen wel duidelijk.
https://forum.ns.nl/contact-52/bezetting-medewerkers-voor-social-media-in-contrast-met-e-mail-39055/index3.html#post301235

Één van de onderwepen die ik ooit had willen aankaarten via 'het diner' dat er nooit van gekomen is. ?

Lijkt mij verstandig dat een medewerker van de NS aan het werk gaat om ............... ..

En nu ?

Nu ga ik slapen . ???
Twee problemen met de poll.

1. Ik kan de poll niet meer wijzigen nadat ik het artikel gepost heb. Ik kan wel de vrije tekst erbij aanpassen, maar niet meer de poll-opties of het aantal poll-opties.

2. Ik heb de poll aangemaakt, maar ik zie de uitslag niet meer (zie bijlage). Mij wordt gevraagd ook te stemmen. Als auteur van de poll zou dat niet moeten kunnen, zou ik altijd de uitslag direct moeten te zien krijgen. En ja, ik ben igelogd (anders kon ik deze post ook niet plaatsen).

Reageer