Feedback over het Serviceforum
Het NS Serviceforum is nieuw, en dus zijn we erg benieuwd wat je ervan vindt. Heb je vragen of heb je tips aan ons? Deze zijn in dit topic van harte welkom.
Bladzijde 6 / 19
Precies dat. Waarschijnlijk krijg ik weer op m'n kop zometeen dat het heel logisch is dat NS zo werkt en het flauw is dat ik dit zeg, en ik begrijp vanuit het proces best dat het praktisch is als je een compleet nummer krijgt, maar zou als klant ook zeggen "Prima, dan niet, toedels!".
Of gewoon een half uurtje arbeidsloon vragen a 80/uur ex btw. Voor niets gaat de zon op.
Of gewoon een half uurtje arbeidsloon vragen a 80/uur ex btw. Voor niets gaat de zon op.
Mee eens, OV Fiets kan het zo nakijken of de fiets als verhuurd staat.
NS moet ook niet raar opkijken als klanten het voortaan wel uit hun hoofd laten dit te melden.
NS moet ook niet raar opkijken als klanten het voortaan wel uit hun hoofd laten dit te melden.
Ik vind het overigens oprecht verbazingwekkend dat een willekeurige klant, die de moeite neemt om op dit forum een account aan te maken en NS een gunst te doen door aan te geven dat een mogelijk verloren fiets ergens staat, te horen krijgt dat de melding niet in behandeling wordt genomen en opnieuw moet gaan kijken naar het nummer.
Zo gaan we nooit over die $1.5M heen dit jaar :(
Zo gaan we nooit over die $1.5M heen dit jaar :(
Principe? Dan hebt u het niet helemaal begrepen, ben ik bang. NS is er niet voor u als reiziger, maar als reiziger bent u er voor staatsmonopolist NS. En als NS geen zin heeft om één cent terug te betalen, doen ze dat dus lekker niet. Duidelijk toch?
A
De medewerker in het info hokje kan niet zomaar weg. Medewerkers van v&s hebben een belangrijke taak in de samenleving. Deegwaren en een 'goed' gesprek zijn energie om te kunnen functioneren.
https://community.ns.nl/ov-fiets-48/gevonden-ov-fiets-49456/index1.html
Uh, kreeg een ander NS-filmpje als 'recommended' op Youtube, waar ik nog wel eens wat rondhang op dit tijdstip. Klikte het aan omdat ik in de thumbnail dacht een gezicht te herkennen, en toen stond deze als suggestie. Dat moest natuurlijk even bekeken worden 😃
"Goede kans dus dat je jouw antwoord vindt door te zoeken met de zoekfunctie"
Euhm, nou nee 😃 De zoekfunctie op dit forum is echt hopeloos. Veel grotere kans dat je jouw antwoord vindt door te googelen met de toevoeging "site:forum.ns.nl" :)
"Aan de badges zie je bovendien snel welk forumlid dé expert is over jouw onderwerp!"
Jee, ik ben expert in "Verkenner" 😃
Euhm, nou nee 😃 De zoekfunctie op dit forum is echt hopeloos. Veel grotere kans dat je jouw antwoord vindt door te googelen met de toevoeging "site:forum.ns.nl" :)
"Aan de badges zie je bovendien snel welk forumlid dé expert is over jouw onderwerp!"
Jee, ik ben expert in "Verkenner" 😃
Momo gaat die dag lekker niet met de trein weg, veel te druk dan. Momo heeft niet eens het boekenweekgeschenk, zit niet bij de boeken die ik koop :$
En op een zondag heb ik niks in Delft te zoeken, maandag is weer vroeg genoeg.
Goed plan maar ziet er toch wel gezellig uit..
https://twitter.com/oldschoolrobert/status/975356877692440576
verwacht je dat ze een collega afvallen? Dan was probleem stiltecoupe-bezetten al opgelost.
A
Toch moeten moderators in dit soort topics wat eerder ingrijpen. Althans dat is mijn mening. ...
(Mag toch hopen dat Spoor 2 een kantoorbaantje heeft en niet met klanten in contact komt.)
(Mag toch hopen dat Spoor 2 een kantoorbaantje heeft en niet met klanten in contact komt.)
A
(en daar wilde ik het maar bij laten in dit topic)
Klopt als een bus https://forum.ns.nl/off-topic-32/contact-met-p-o-46808/index2.html#post309232
Waarom doen moderators nou hier zo weinig aan? Ik begrijp dat Spoor 2 bij de NS werkt, maar dan verwacht ik niet dit soort opmerkingen.
@Robert,
Momo gaat die dag lekker niet met de trein weg, veel te druk dan. Momo heeft niet eens het boekenweekgeschenk, zit niet bij de boeken die ik koop :$
En op een zondag heb ik niks in Delft te zoeken, maandag is weer vroeg genoeg.
Momo gaat die dag lekker niet met de trein weg, veel te druk dan. Momo heeft niet eens het boekenweekgeschenk, zit niet bij de boeken die ik koop :$
En op een zondag heb ik niks in Delft te zoeken, maandag is weer vroeg genoeg.
En dat is helemaal top Denice .:)
Maar doe maar geen grapjes/bijdehante opmerkingen filter. Dit soort opmerkingen van Klaas-Jan kan ik wel waarderen:
https://forum.ns.nl/dienstregeling-59/intercity-rotterdam-naar-utrecht-46618/index1.html#post307540
Net als dat jullie me op Twitter vorige week met de kou ook kledingadvies (om warm te blijven) wilden geven
Maar doe maar geen grapjes/bijdehante opmerkingen filter. Dit soort opmerkingen van Klaas-Jan kan ik wel waarderen:
https://forum.ns.nl/dienstregeling-59/intercity-rotterdam-naar-utrecht-46618/index1.html#post307540
Net als dat jullie me op Twitter vorige week met de kou ook kledingadvies (om warm te blijven) wilden geven
De timing is reuze, want boekenweekgeschenk op 18 maart.
Zelfs de HC's (sorry Bram!) weten het niet, en Hildebrand van de respectabele Treinreiziger website doet er nog een schepje bovenop :? Hatsekidee!
Nou ja, Momo kan op die zondag heel de dag lekker lezen in de trein dus, in plaats van De Vink - Delft doen met haar Traject Vrij. En dat scheelt... toch :?
Dat dus... de beste reizigers in onzekerheid en wellicht zaken doorzetten maar "verwacht geen terugkoppeling want die krijgen wij ook niet" :?
Zelfs de HC's (sorry Bram!) weten het niet, en Hildebrand van de respectabele Treinreiziger website doet er nog een schepje bovenop :? Hatsekidee!
Nou ja, Momo kan op die zondag heel de dag lekker lezen in de trein dus, in plaats van De Vink - Delft doen met haar Traject Vrij. En dat scheelt... toch :?
Dat dus... de beste reizigers in onzekerheid en wellicht zaken doorzetten maar "verwacht geen terugkoppeling want die krijgen wij ook niet" :?
Ligt wat mij betreft een beetje aan de timing. Middenin een serieuze discussie waar nog geen correct antwoord is gegeven, lastig :?
Ach, al ruim 2 jaar geleden stonden hier al een aantal bijdehante Tweets van NS verzameld:
https://www.thebestsocial.media/nl/de-bijdehante-ns-op-social-media-stiekem-best-grappig/
Ik vind persoonlijk die van KJ over mensen die toch instappen als er staat "niet instappen" erg leuk. (Die mensen worden nooit meer terug gevonden).
Misschien niet professioneel, maar zo'n grapje moet toch kunnen?
https://www.thebestsocial.media/nl/de-bijdehante-ns-op-social-media-stiekem-best-grappig/
Ik vind persoonlijk die van KJ over mensen die toch instappen als er staat "niet instappen" erg leuk. (Die mensen worden nooit meer terug gevonden).
Misschien niet professioneel, maar zo'n grapje moet toch kunnen?
De discussie over professionaliteit op dit forum wordt inmiddels op meerdere plekken in stukjes gevoerd, dit screenshot van een Twitter-opmerking van vanavond vind ik een grappige toevoeging voor de beeldvorming. De discussie ging over de geldigheid van het boekenweekgeschenk naar stations als Glanerbrug en Eijsden. Verderop in het gesprek gaf men aan dat het een grapje was.
Bladzijde 6 / 19
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.