Feedback over het Serviceforum | NS Community

Feedback over het Serviceforum

  • 10 February 2014
  • 458 reacties
  • 16273 Bekeken


Toon eerste bericht

458 reacties

Jammer dat je er zo over denkt. De naam Anonymous krijg je wanneer we je account volledig verwijderen. Je kan dan niet meer inloggen op je account, geen topics meer openen of beantwoorden en alle privégesprekken kan je niet meer teruglezen. Kortom, zeker weten dat je je account wilt laten verwijderen?

Beste moderatoren,

 

Ik wil het topic van D Dietzen niet vervuilen.

In https://community.ns.nl/internationaal-reizen-37/mobib-kaart-aanschaffen-in-nederland-63624#post436845 had ik gevraagd om mijn gebruikersnaam te wijzigen. Daar werd met een vraag op gereageerd.

Ik heb in meerdere topics mijn ongenoegen m.b.t. het forum al aangegeven.

https://community.ns.nl/internationaal-reizen-37/grensabonnement-vanaf-gent-59385#post402580, https://community.ns.nl/over-de-ns-community-61/even-kennismaken-319/index20.html en https://community.ns.nl/over-de-ns-community-61/ns-community-nieuw-jasje-en-nieuwe-naam-48117/index31.html#post422470.   Ik weet dat ondertussen dat er niets gaat veranderen. Ik heb mijn grens bereikt. Ik ben het orakel voor reizen tussen België en Nederland niet.  

 

Bij deze het vriendelijke verzoek om mijn gebruikersnaam te wijzigen naar Anonymous.

Misschien een nieuw topic waarin afleveringen van Rail Away worden gepost? Heerlijk programma. Zijn er trouwens al afleveringen waar de NS in zit?

Badge +3

Komt nog bij dat als de (telefonische) klantenservice iets niet weet (of niet kan?), ze je regelmatig zomaar verwijzen naar hier. Met als gevolg de (terechte) vraag van sommige veelposters/super users of wij dan het ‘afvoerputje’ van de klantenservice zijn... :thinking:

En met als ander gevolg dat er soms allerlei privégegevens (in bijv. screenshots) voorbij komen, waar wij als leden ook verder niets mee kunnen → Kastje en muur inderdaad.

Reputatie 7

Je bent niet de enige, maar het is mij vooralsnog geen worst. Meer duidelijkheid lijkt mij zeker gewenst.

Het zal mij een worst wezen, plat gezegd, maar ik vraag mij al langere tijd af of de klant dit ook snapt. Die ervaart het doorverwijzen al snel als kastje naar de muur, en daarmee verlies je sympathie die hard nodig kan zijn. Ik blijf het onderwerp graag bespreken en zie zelf soms door de bomen het bos ook niet meer, zoals nu.

Reputatie 7

Think human: waarom zaken eenduidig aangeven, als het ook handig kan zijn om dat niet te doen ?😵

https://community.ns.nl/ov-chipkaart-5/iov-dalvrij-chipkaart-nog-niet-ontvangen-62423

 

https://www.ns.nl/klantenservice

Direct rechts: NS Community

 

https://community.ns.nl/over-de-ns-community-61/de-ns-moderators-wat-doen-ze-eigenlijk-48126

 

Wat mis ik?

De combinatie werkt het beste bij mij :thinking:

Reputatie 7
Badge +3

Gaat het je dan om GTA of om de wijn Henk? :wine_glass:  :grin:

 

Wanneer komt er een NS/Webhelp GTA Online party? :heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +3

Dit kwam inderdaad door een server overload, de storing moet nu weer voorbij zijn.

Overload door alle reacties betreffende de wijzingen van het VDU? Er waren nog nooit zoveel nieuwe users in 1 dag en dan ook veel actief aan het posten.

Zojuist ook een paar keer 504's.

 

Ja, ik kwam ook verrassend genoeg binnen op pagina 7 na bij Recente topics op jouw laatste reactie te klikken (en na posten weer). Wel grappig om 3 jaar oude reacties te lezen (krijg zelf de rambam:joy: ) maar is natuurlijk niet de bedoeling.

Net als op 3 november? Je begint je op dat soort momenten toch af te vragen wat de waarde is van die status pagina, als er geen updates worden geplaatst lol.

 

Overigens krijg ik volgens mij bij het opslaan van berichten in dit topic telkens een redirect terug naar pagina 7 (in plaats van 15, waar we nu zijn). Maar dat ga ik bij het plaatsen van dit bericht even opnieuw testen.

Edit; inderdaad, word telkens teruggezet naar pagina 7.

Bovenstaande heb ik uitgezet.

 

Dit kwam inderdaad door een server overload, de storing moet nu weer voorbij zijn.

Twee puntjes vandaag:

 

https://community.ns.nl/off-topic-32/feedback-over-het-serviceforum-331/index15.html#post391760

Speelt nog steeds, kan er op zijn minst een reactie komen vanuit inSided?

 

Verder krijg ik sinds gisteravond wisselend 504 gateway timeouts, terwijl de inSided status pagina aangeeft dat er geen storingen zouden zijn. Wat gaat er fout?

Reputatie 7
Badge +3
De donderslagen zijn geariveerd en hebben wat regen meegenomen maar (nog?) niet zoveel als gisteravond. Maar we zitten droog binnen inderdaad. En zolang het overdag wanneer ik van en naar het station moet fietsen droog is vind ik het wel best. Wel voor de zekerheid regenpakje mee naar werk.
Reputatie 7
Badge +4
Alle zegen komt van boven is wel een aardige woordspeling als het om de berichten gaat.

Gisteren regende het zeer hard. Het is voor mij maar een paar honderd meter vanaf het station, maar ik heb een taxi genomen.

Gelukkig ben ik ook gezegend met een kast met droge kleren. Nu al weer rode vlekken op Buienradar boven me, maar we zitten binnen. Flinke donderslagen, het komt in jouw richting.

Je krijgt zin in een beerenburger als je naar buiten kijkt.

Al het spreken over boven komt van beneden.
Reputatie 7
Badge +3
Inderdaad Henk, prive berichten verdwijnen wel wanneer een user verwijderd wordt. Maar afgelopen zondag miste ik opeens berichten met users die nog wel actief zijn, o.a. van jou. Alleen een aantal meest recente berichten waren er nog per gesprek. Nu zijn bv de berichten tussen jou en mij verdeeld over 3 pagina's. Lange threads zijn nu dus opgeknipt en openen op de laatste pagina waardoor ze hopelijk niet meer zorgen voor problemen op sommige apparaten.
Reputatie 7
Badge +3
Dat is nu weer bovenaan als ik nu kijk.

Dat laatste mag je rustig een zegen noemen.


Alle zegen komt toch van boven Thom?
Net als regen, onweer en omvallende bomen gisteravond. Dit laatste is dan juist weer geen zegen, zeker wanneer die op het spoor liggen.
En ik ben ook geen oude berichten kwijt, die zijn nu onderverdeeld in meerdere pagina's. Volgens mij was dat al veel langer een wens van sommige leden hier omdat tablets vastiepen vanwege de vele berichten.
Klopt inderdaad Momo, langere threads in DM zorgt voor problemen op allerlei apparaten.

Oude berichten ben ik er heel, HEEL veel kwijt, onaangekondigd. Alle ontvangen en verzonden (dus ook mijn eigen!) berichten worden verwijderd als NS een forumaccount verwijderd. En aangezien men die functie soms lijkt te gebruiken in plaats van een forumban, zijn hele stukken waardevolle privegesprekken verdwenen. Of ten minste, van het forum verdwenen. Op een gegeven moment werd ik verstandig genoeg om permanent backups bij te gaan houden.
Gerapporteerde berichten worden door ons verwijderd. Die pakken we direct op. Of bedoel je dat niet?
Dat bedoel ik niet. Zie het bijgevoegde screenshot. Voor iedere rapportage die ik maak, krijg ik een onzichtbaar topic gemaakt door mijzelf in mijn “Favorieten” lijst.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is nu weer bovenaan als ik nu kijk.

Dat laatste mag je rustig een zegen noemen.


Mirjam NS is geen reisadviseur maar een oud-moderator.
Reputatie 7
Badge +3
Er zijn ook wat dingetjes veranderd wat betreft de prive berichten. Eerder deze week had ik opeens dat de nieuwste berichten in een gesprek ineens bovenaan stonden ipv onderaan en ik miste veel oude berichten. 1 of 2 dagen later stonden de nieuwste berichten weer als vanouds onderaan maar stonden wel de gesprekken met leden waarin de meeste recente berichten waren ontvangen of verstuurd onderaan in mijn inbox. Dat is nu weer bovenaan als ik nu kijk.
En ik ben ook geen oude berichten kwijt, die zijn nu onderverdeeld in meerdere pagina's. Volgens mij was dat al veel langer een wens van sommige leden hier omdat tablets vastiepen vanwege de vele berichten.
Gerapporteerde berichten worden door ons verwijderd. Die pakken we direct op. Of bedoel je dat niet?
Als ze die hadden gehad had ik al bij inSided aan de deur gestaan @Robert B, kreeg dit gewoon per DM. Slechte copy/paste wss.

Ander vraagje. Waarom levert iedere rapportage me tegenwoordig een favoriet op die ik niet kan openen (geen toegang)?

Reageer