Verdwenen favorieten | NS Community
beantwoord

Verdwenen favorieten


Aangezien het feedbacktopic totaal genegeerd wordt de laatste maanden: 

 

Hoe heeft inSided het nu weer voor elkaar gekregen om al mijn favorieten te laten verdwijnen?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 January 2021, 15:26

Bekijk origineel

121 reacties

Ik zeg lekker niet welk tentje van mij is. ;)

Verstandig, ik zou komen spoken anders :rofl:

Badge +3

Omdat de favorieten weer netjes op chronologische volgorde staan even gekeken naar de oudste (nummer 21 van de 33 stuks die er zouden moeten zijn).

De laatste reactie in dat topic is ‘van 1 jaar geleden’ en bij openen (mouse-over) staat er dan 2 juni 2019. Benieuwd hoe dat bij anderen is.

Misschien dat de rest gearchiveerd is? Maar zowel @Henk_NL als ikzelf hebben volgens mij toegang tot het archief.

Mja, 1 jaar geleden blijft idd totdat het daadwerkelijk 2 of meer jaren geleden is. Dan wordt het ‘2 jaar geleden’.

 

Ik heb verder geen idee wat je allemaal vergelijkt nu Robert, moet ik ergens getalletjes vergelijken ofzo?

Badge +3

@Henk_NL ik had het eigenlijk ook privé kunnen vragen maar mijn vraag was dus welke datum er bij jouw oudste favoriete/subscribed topic staat (x jaar geleden) als laatste reactie.

Je hoeft niets (te vergelijken), maar de favorieten die ik zie zijn niet ouder dan van juni 2019 dus, en dat viel mij op.

Dat ter info dus (voor mij een vraag aan jou, en voor jou een weet om te bevestigen of juist niet!)

Het maakt me verder ook helemaal niets uit (dat zei ik al eerder) maar voor @Erryt NS die er nog steeds mee bezig is en dat allemaal weer naar InSided moet communiceren wellicht wel.

Weet je wat… wontfix en ik laat het los! :sleeping:

Oh ja sorry, ben niet altijd even helder de laatste tijd. Volgde het niet helemaal.

 

Dit is de laatste pagina van m’n favs:

 

 

Badge +3

Dayum…

Haha dan heb ik niets gezegd en is er bij jou weinig verdwenen.  Whatever.

Nouja wat je ziet, 81 pagina’s, ik ga ze ook niet allemaal checken hoor hehe. Maar an sich kan ik ver terug idd :)

Dat maakt het nog wel wat ingewikkelder voor Insided. Bedankt voor het uitzoeken Robert en Henk. Ik heb nog niets vernomen van Insided.

Ik ben soms oprecht benieuwd hoe dit van acceptatie op productie komt.

Ik denk dat de acceptatie over het hoofd wordt gezien. Zoals ik al aangaf is Insided vaak snel met dergelijke probleempjes, maar in dit geval gaat het helaas wel erg mis. Ik heb wel een update gekregen dat dit issue een update heeft gehad zodat er wederom naar gekeken kan worden. Daarnaast heeft Insided jullie bedankt voor alle voorbeelden en hebben ze dit topic ook tot zich genomen.

Zou je toch ook even separaat willen zeuren over het uberhaupt niet laden van die pagina? Da’s best wel problematisch.

Reputatie 7
Badge +3

Laadt dit nog steeds niet? Want bij laadt die wel en dat deed ‘ie ook vanmiddag. 

Zal ik doen, Henk! Ze lezen ook mee dus hopelijk hebben ze het al tot zich genomen.

Badge +3

Dat die pagina niet werkte was denk ik heel tijdelijk (heeft bij mij altijd gewerkt) of hebben ze die van @Henk_NL ‘verplaatst’ wegens onderzoek? :rofl:

Nou ja, je kreeg in ieder geval de algemene ‘catch-all’ pagina over mogelijk verplaatst, verwijderd of andere naam gekregen (zonder foutcode, dat zal dan wel een 300 of 400 geweest zijn).

U zoekt iets op ns.nl? vind ik ook zo handig… Ja, ik zoek iets! Maar ja, dat is inherent aan een forum waar talloze oude links staan, en valt niemand kwalijk te nemen.

was denk ik heel tijdelijk

Misschien wisselt het per persoon, maar bij mij werkt het toch echt nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +3

Je hebt gewoon teveel geklaagd en nu mag je niet meer. :sweat_smile:

Och, scheelt me mooi weer checken hier. Toedels mensen :joy:

Reputatie 7
Badge +3

Dan verdwijnt er nog een favoriet :wink:

Stop de tijd :no_mouth:

 

Ben voor de verandering wel weer 3 maanden aan favorieten kwijt. Gaat soepeltjes...

Badge +3

Van mijn kant goed nieuws, het tellertje klopt weer en ik heb niet het idee dat ik topics mis.

Favorieten springen overigens door de dag heen alle kanten op, het ene moment staan er totaal andere bovenaan dan een moment later. En dat is niet omdat er gereageerd wordt.

Fijn dat het bij Robert nu in orde is. Ik heb nog geen update ontvangen van Insided, dus ik zal nogmaals terugkomen. @Henk kloppen de aantallen wel bij jou?

In het menu achter m’n avatar staat 2015, in het venster met favorieten staat 2012. Qua aantal kan dat wel kloppen, met vast een paar verborgen acties van SC destijds erbij. Of er ook werkelijk 2k+ in de lijst staan valt niet te controleren natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +3

Volgens mij staan er ook bij favorieten nog steeds 25 topics per pagina, dus met aantal pagina's maal 25 en hooguit die op de laatste pagina even tellen weet je het. 

Bij staat in het menu onder mijn avatar 73 en in het venstel met favorieten 67. Dat laatste aantal klopt.

Bedankt voor de terugkoppelingen. @Momo kan het zijn dat dit topics zijn die uiteindelijk zijn verwijderd door ons?

Reageer