Sticky Samenreiskorting

19 februari: wijziging Samenreiskorting

  • 19 February 2024
  • 228 reacties
  • 9866 Bekeken
19 februari: wijziging Samenreiskorting

 Vanaf 19 februari 2024 wordt het weggeven en gebruiken van samenreiskorting aangepast. Vanaf dan wordt dit gedaan met de samenreiscode, die in Mijn NS aangemaakt kan worden. Hoe het weggeven werkt, en hoe medereizigers de code vervolgens kunnen verzilveren lees je in dit artikel.

 

In het kort
Abonnementhouders maken een code aan waarmee medereizigers tijdens de daluren en in het weekend met 40% korting kunnen meereizen. Met onderstaande abonnementen kan de samenreiskorting worden weggegeven

 

NS Flex-abonnementen

  • NS Flex Weekend Voordeel
  • NS Flex Dal Voordeel
  • NS Flex Altijd Voordeel
  • NS Flex Weekend Vrij
  • NS Flex Dal Vrij 
  • NS Flex Traject Vrij
  • NS Flex Altijd Vrij

 

Abonnementen op saldo

  • Dal Voordeel
  • Altijd Voordeel
  • Dal Vrij
  • Weekend Vrij
  • Altijd Vrij

 

NS Business Card

  • Dal
  • Traject Vrij Gesplitst betalen
  • Traject Vrij op maat
  • Trein Vrij
  • OV Vrij
  • Collectief

 

Studentenreisproduct

  • Studentenreisproduct week
  • Studentenreisproduct weekend

 

Voor medereizigers
Het is niet mogelijk om de samenreiskorting aan een NS-Business Card te koppelen. Hier kan de korting alleen weggegeven worden.
Ontvangers van de code kunnen een  Samenreisticket Daluren kopen (enkel of retour). Daarnaast kan de code in de app gekoppeld worden aan bepaalde Flex abonnement (Flex Basis, Flex Weekend Voordeel of Flex Weekend Vrij).
Houders van een abonnement op saldo kunnen de korting niet aan hun OV Chipkaart koppelen. Zij kunnen een E-ticket kopen.
Met een Samenreisticket Daluren mag er niet in de spits gereisd worden. Ook niet als de reis tijdens de daluren begint.
Met een Flex abonnement is het moment van inchecken bepalend. Valt de check in tijdens de daluren, dan is de korting geldig. Ook als een deel van de reis in de spits afgelegd wordt.
Het activeren van de samenreiskorting bij een automaat vervalt volledig per 22 april 2024. Bij een balie blijft het wel mogelijk om de korting op een OV-Chipkaart te laden. 
De locaties waar dit aan een balie mogelijk blijft (mits abonnementhouder en medereiziger zich samen melden) zijn: Maastricht, Eindhoven, Breda, Rotterdam, Den Haag, Den Haag HS, Leiden, Schiphol, Amsterdam CS, Amsterdam Sloterdijk, Zaandam, Amsterdam Zuid, Arnhem, Enschede, Haarlem, Leeuwarden, Utrecht en Zwolle.
 
Geldigheid korting
De korting is alleen geldig wanneer men samen in de trein zit. Dit kunnen conducteurs in deze nieuwe situatie makkelijker controleren.
Mocht degene die de korting verleent eerder uitstappen, dan zal er uitgecheckt, en weer opnieuw ingecheckt moeten worden.
In het geval van een e-ticket koopt de meereizer een ticket voor het traject waarop wél samen gereisd wordt. 
De korting is geldig vanaf het moment van activeren tot 04:00 's nachts.
Aangemaakte codes blijven drie dagen geldig. Is die dan nog niet verzilverd, dan moet er een nieuwe code aangemaakt worden.
Abonnementhouders kunnen onbeperkt codes genereren en weggeven, maar er mogen maar drie personen tegelijk meereizen.
Om codes aan te kunnen maken is het belangrijk dat abonnementhouders de laatste versie van de NS-app op hun telefoon hebben staan.
Werkt het aanmaken van een code niet? Check dan of de app een update nodig heeft.
Werkt het na het doen van een update nog steeds niet, dan ligt dat helaas aan de app-store. In dergelijke gevallen dien je de code aan te vragen via de website.


228 reacties

Reputatie 7
Badge +3

2 ov chipkaarten met op beide kaarten een ns abonnement. Maar kan sinds een paar dagen geen code samenreiskorting meer genereren. Op de dag van invoeren wel. En waarom wordt er om SRP gevraagd als ik de code via mijnNS moet opvragen? Op grond van mijn leeftijd kan ik geen SRP krijgen.

 

Badge +3

Dat bij jou lijkt me een tijdelijke storing. Ik zie mijn abonnement (Flex Dal Voordeel) wel.

Een code genereren duurde zojuist bijna een minuut maar geeft bij mij dan alsnog (nog steeds, al dagen) een foutmelding over SRP checken, met de melding dat ik niet de kaarthouder ben.

Dat ben ik natuurlijk wel want anders zou ik mijn abonnement niet kunnen wijzigen, ben dus niet alleen de kaarthouder maar zelfs de contracthouder.

Reputatie 7
Badge +3

Dat bij jou lijkt me een tijdelijke storing. Ik zie mijn abonnement (Flex Dal Voordeel) wel.

Een code genereren duurt bijna een minuut en geeft dan alsnog (nog steeds, al dagen) een foutmelding over SRP checken, maar dan met de melding dat ik niet de kaarthouder ben. Dat ben ik natuurlijk wel want anders zou ik mijn abonnement niet kunnen wijzigen.

Zaterdag werkte het nog, maandag ineens niet. Vandaag app opnieuw moeten downloaden en ik kan weer codes genereren. Niet dat ik ze nodig heb, maar het moet wel werken.

Badge +3

Zaterdag werkte het nog, maandag ineens niet. Vandaag app opnieuw moeten downloaden en ik kan weer codes genereren. Niet dat ik ze nodig heb, maar het moet wel werken.

Heb ook een app-update gedaan (Android 7.27.1 naar 7.28.2) maar krijg nog steeds dezelfde melding (SRP check en geen kaarthouder).

Niet dat ik het nodig heb inderdaad, en via de Mijn NS website werkt het gewoon.

Edit: het is opgelost door met een andere Mijn NS account (e-mailadres) in te loggen in de app.

Reputatie 1

Kaartautomaten kunnen inderdaad zien dat je NS Flex hebt (maar niet welk abonnement) en geven verder totaal geen opties, want met NS Flex heb je bij een automaat weinig te zoeken.

Onzin. Die apparaten hebben gewoon een netwerkverbinding. Flex of niet, zaken als Samenreiskorting en wisselen van klasse zouden gewoon bij de kaartautomaat moeten kunnen en de uitcheckpoortjes zouden gewoon de ritprijs moeten tonen in plaats van dat je dat dagen later in Mijn NS zou moeten controleren. Tenzij deze implementatie van NS-flex bedoeld is als een middelvinger naar NS-abonnees is het beunwerk.

Bovendien zou een ‘hoofdreiziger’ de trein uit moeten als iemand met Samenreiskorting later instapt, dus naar buiten de poortjes, daarna Samenreizen activeren bij een kaartautomaat in de stationshal en dan weer samen naar binnen (en vervolgens is de trein al weg...) Nee, doe dan maar een code!

Aannemelijk vertrekken de hoofdreiziger en de samenreiziger in de meeste gevallen van hetzelfde station, dus dubbel scannen zou een nuttige optie zijn, naast een ingewikkeldere procedure met een code. Op het perron is trouwens al een geldig vervoerbewijs nodig, dus de samenreiziger kan officieel niet op een legale manier bij de trein komen als de hoofdreiziger daarin blijft zitten. 

Als de samenreiskorting kan worden opgehaald als bestelling hoef je niet vanaf hetzelfde station te vertrekken. Een bestelling ophalen kan ook met een anonieme kaart.

Dus stuur de code niet naar e-mail of whatsapp maar naar een kaart.

Het maakt het samenreizen minder anoniem maar de kaart kan dan in elk geval nog wel gebruikt worden met korting.

 Ik reis al jaren met samenreiskorting met mijn echtgenote die een dalurenpas heeft. Vorige week kreeg ze een mail dat vanaf diezelfde dag (!) de regeling anders werd. Het was altijd makkelijk: op het station laadde ik eerste de samenreiskorting waarna ik kon inchecken. De eerset keer dat ik de korting wilde gebruiken: de heenreis lag vast: een station in Amsterdam. De terugreis hing af van het weer en van onze zin eerst een wandeling te maken in Amsterdam waarna we een gunstig gelegen station in Amsterdam terug naar huis namen. Nu moesten we van te voren bepalen hoe de reis zou gaan, want de samenreiskorting moest van te voren worden aangevraagd waarbij de twee reispartners beiden moeten inloggen op de NS app waarna de samenreiziger een kaartje moet aanschaffen en dus van te voren moet betalen. Na ons bezoek kwamen we lopend bij station Amsterdam Zuid, waar bleek dat door een storing er geen treinen richting Utrecht vertrokken.  Een typisch Amsterdamse NS medewerker --niet echt toeschietelijk maar wel met de goede reisinformatie-- raadde ons aan via Amsterdam Amstel te reizen. Vanaf dat moment gold mijn treinkaartje niet meer: ik had vanaf Zuid naar Utrecht moeten reizen. Ik ben dus clandestien terug naar huis gereisd. Dat de trein (door de storing vanaf Zuid?) propvol zat kon er nog wel bij. Ik ben maar in de 1e klas gaan zitten: ik was toch al in overtreding met mijn treinkaartje.

Grootste bezwaar van de huidige regeling: van te voren moeten regelen en betalen. En ook: wat een vreselijk beroerde communicatie van de verandering!

 

Reputatie 7
Badge +3

 

 

Als de samenreiskorting kan worden opgehaald als bestelling hoef je niet vanaf hetzelfde station te vertrekken. Een bestelling ophalen kan ook met een anonieme kaart.

Dus stuur de code niet naar e-mail of whatsapp maar naar een kaart.

Het maakt het samenreizen minder anoniem maar de kaart kan dan in elk geval nog wel gebruikt worden met korting.

Het is de bedoeling dat je met samenreiskorting van begin tot het eind samenreist en vanaf hetzelfde station vertrekt.

Reputatie 7
Badge

Met NS Flex (Basis is gratis) kan een samenreiscode worden gebruikt om samenreiskorting te activeren zonder dat vooraf een bestemming op hoeft te worden gegeven.

Reputatie 7
Badge +3

 Ik reis al jaren met samenreiskorting met mijn echtgenote die een dalurenpas heeft. Vorige week kreeg ze een mail dat vanaf diezelfde dag (!) de regeling anders werd. Het was altijd makkelijk: op het station laadde ik eerste de samenreiskorting waarna ik kon inchecken. De eerset keer dat ik de korting wilde gebruiken: de heenreis lag vast: een station in Amsterdam. De terugreis hing af van het weer en van onze zin eerst een wandeling te maken in Amsterdam waarna we een gunstig gelegen station in Amsterdam terug naar huis namen. Nu moesten we van te voren bepalen hoe de reis zou gaan, want de samenreiskorting moest van te voren worden aangevraagd waarbij de twee reispartners beiden moeten inloggen op de NS app waarna de samenreiziger een kaartje moet aanschaffen en dus van te voren moet betalen. Na ons bezoek kwamen we lopend bij station Amsterdam Zuid, waar bleek dat door een storing er geen treinen richting Utrecht vertrokken.  Een typisch Amsterdamse NS medewerker --niet echt toeschietelijk maar wel met de goede reisinformatie-- raadde ons aan via Amsterdam Amstel te reizen. Vanaf dat moment gold mijn treinkaartje niet meer: ik had vanaf Zuid naar Utrecht moeten reizen. Ik ben dus clandestien terug naar huis gereisd. Dat de trein (door de storing vanaf Zuid?) propvol zat kon er nog wel bij. Ik ben maar in de 1e klas gaan zitten: ik was toch al in overtreding met mijn treinkaartje.

Grootste bezwaar van de huidige regeling: van te voren moeten regelen en betalen. En ook: wat een vreselijk beroerde communicatie van de verandering!

 

Dus omdat je toch al geen geldig vervoersbewijs had, ging je ook maar 1e klas zitten. Dat had bij controle een flinke boete opgeleverd, namelijk ritprijs 1e klas + €50.

De regels rondom samenreiskorting zijn veranderd omdat er veel gefraudeerd zou worden. Jouw verhaal laat zien hoe creatief mensen met samenreiskorting omgaan. Tot 22 april kun je nog via de automaat samenreiskorting er op zetten, daarna zou je ook eerst alleen een enkeltje kunnen kopen voor heenweg en als je weet vanaf welk station een enkeltje vanaf terugreisstation. Andere opties zijn: zelf dal voordeel abonnement nemen (tot 10 maart as 3 maanden €2,50 per maand), flex basis op de kaart zetten (kost €10).

Ik heb dezelfde vraag als hierboven. Ik begrijp dat je van te voren een kaartje moet kopen/bestellen? Je kunt dus niet meer spontaan erop uit en op het station iets regelen? Dat lijkt me erg onhandig.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb dezelfde vraag als hierboven. Ik begrijp dat je van te voren een kaartje moet kopen/bestellen? Je kunt dus niet meer spontaan erop uit en op het station iets regelen? Dat lijkt me erg onhandig.

Zie mijn reactie op AT51

Via een servicebalie op grotere stations kan er nog samenreiskorting op een ov-chipkaart met reizen op saldo gezet worden.

Reputatie 1

 

 

Als de samenreiskorting kan worden opgehaald als bestelling hoef je niet vanaf hetzelfde station te vertrekken. Een bestelling ophalen kan ook met een anonieme kaart.

Dus stuur de code niet naar e-mail of whatsapp maar naar een kaart.

Het maakt het samenreizen minder anoniem maar de kaart kan dan in elk geval nog wel gebruikt worden met korting.

Het is de bedoeling dat je met samenreiskorting van begin tot het eind samenreist en vanaf hetzelfde station vertrekt.

Wat een onvriendelijke reactie @MoDe , jammer.
Samenreizen kan toch nog steeds in hoe ik het beschreef.

Bijvoorbeeld:

Reiziger die korting geeft stapt in in Groningen en reist richting Utrecht.

Reiziger die met korting mee wil reizen haalt zijn bestelling op bij de automaat en stapt in in Assen.

Ze reizen vanaf Assen samen naar Utrecht, dus hoezo vertrekken vanaf hetzelfde station?!
 

Reputatie 1

Ik heb dezelfde vraag als hierboven. Ik begrijp dat je van te voren een kaartje moet kopen/bestellen? Je kunt dus niet meer spontaan erop uit en op het station iets regelen? Dat lijkt me erg onhandig.

Zie mijn reactie op AT51

Via een servicebalie op grotere stations kan er nog samenreiskorting op een ov-chipkaart met reizen op saldo gezet worden.

Alweer zo'n nare reactie @MoDe spijtig.

De grotere stations met een servicebalie zijn helaas dun gezaaid.

Mode heeft hierin wel gelijk. Daardoor is zijn reactie niet onvriendelijk maar gewoon zoals het is. Ik snap dat je een andere mening deelt en dat je deze kenbaar maakt waarderen wij ook zeker.

Reputatie 7
Badge +3

Zie mijn reactie op AT51

Via een servicebalie op grotere stations kan er nog samenreiskorting op een ov-chipkaart met reizen op saldo gezet worden.

Alweer zo'n nare reactie @MoDe spijtig.

De grotere stations met een servicebalie zijn helaas dun gezaaid.

Je kunt je ontevredenheid beter richten tot NS. Die veranderen de manier waarop Samenreiskorting werkt en die hebben veel servicebalies op stations gesloten. 

Reputatie 1

Mode heeft hierin wel gelijk. Daardoor is zijn reactie niet onvriendelijk maar gewoon zoals het is. Ik snap dat je een andere mening deelt en dat je deze kenbaar maakt waarderen wij ook zeker.

Ja het antwoord is correct maar lijkt weinig bruikbaar, vandaar mijn opmerking.

Reputatie 1

Zie mijn reactie op AT51

Via een servicebalie op grotere stations kan er nog samenreiskorting op een ov-chipkaart met reizen op saldo gezet worden.

Alweer zo'n nare reactie @MoDe spijtig.

De grotere stations met een servicebalie zijn helaas dun gezaaid.

Je kunt je ontevredenheid beter richten tot NS. Die veranderen de manier waarop Samenreiskorting werkt en die hebben veel servicebalies op stations gesloten. 

Ik hoop(te?) dat de NS hier ook meeleest.

Het antwoord leek me niet erg bruikbaar vandaar mijn opmerking.

Wij lezen zeker mee en zullen corrigeren indien het niet klopt. Alle signalen zullen worden doorgezet ter verbetering. Ik snap je teleurstelling, maar MoDe bedoelt het goed.

Badge +3

Dat hele circus met die codes is toch juist opgezet om te voorkomen dat iemand korting krijgt door mee te reizen met een willekeurig persoon die ergens anders ingestapt is?

Dat is nu gewoon mogelijk, als ik vanuit Eindhoven naar Amsterdam reis en iemand reist vanaf Den Bosch met mij mee is dat helemaal prima, want die persoon heeft immers een ticket met mijn naam! (en iets met de laatste 4 cijfers van mijn ov-chipkaart?) 

Bij een Groepsticket hoeft het hele gezelschap ook niet samen te reizen, alleen de hoofdboeker (of in dit geval ik als verlener van Samenreiskorting) moet de hele reis aanwezig zijn.

Of zijn die codes bedoeld om te voorkomen dat iemand ‘per ongeluk’ Samenreiskorting aan zet of een e-ticket met korting koopt, of Samenreiskorting laadt bij een automaat en alleen op pad gaat?

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt je ontevredenheid beter richten tot NS. Die veranderen de manier waarop Samenreiskorting werkt en die hebben veel servicebalies op stations gesloten. 

Ik hoop(te?) dat de NS hier ook meeleest.

Het antwoord leek me niet erg bruikbaar vandaar mijn opmerking.

Het antwoord is bruikbaar wanneer je in de buurt woont van een station met balie, anders inderdaad niet. Het is verder één van de opties die er nu nog zijn. De andere opties zijn: 

  1. NS Flex Basis op de kaart zetten, dan kun je of thuis voor de reis de Samenreiskorting voor die dag aanzetten of dit onderweg doen in de app. 
  2. Een e-ticket kopen en die in de app laden of thuis uitprinten. 

Meer opties zijn er niet. Ik vind het ook geen goede zaak, omdat het voor mensen die niet digitaal vaardig zijn het erg moeilijk of misschien onmgelijk wordt om Samenreiskorting te gebruiken. Of je ben altijd afhankelijk van anderen (wat trouwens met veel andere dingen vaak ook al zo is). 

 Vanaf 19 februari 2024 wordt het weggeven en gebruiken van samenreiskorting aangepast. Vanaf dan wordt dit gedaan met de samenreiscode, die in Mijn NS aangemaakt kan worden. Hoe het weggeven werkt, en hoe medereizigers de code vervolgens kunnen verzilveren lees je in dit artikel.

 

In het kort
Abonnementhouders maken een code aan waarmee medereizigers tijdens de daluren en in het weekend met 40% korting kunnen meereizen. Met onderstaande abonnementen kan de samenreiskorting worden weggegeven

 

NS Flex-abonnementen

  • NS Flex Weekend Voordeel
  • NS Flex Dal Voordeel
  • NS Flex Altijd Voordeel
  • NS Flex Weekend Vrij
  • NS Flex Dal Vrij 
  • NS Flex Traject Vrij
  • NS Flex Altijd Vrij

 

Abonnementen op saldo

  • Dal Voordeel
  • Altijd Voordeel
  • Dal Vrij
  • Weekend Vrij
  • Altijd Vrij

 

NS Business Card

  • Dal
  • Traject Vrij Gesplitst betalen
  • Traject Vrij op maat
  • Trein Vrij
  • OV Vrij
  • Collectief

 

Studentenreisproduct

  • Studentenreisproduct week
  • Studentenreisproduct weekend

 

Voor medereizigers
Het is niet mogelijk om de samenreiskorting aan een NS-Business Card te koppelen. Hier kan de korting alleen weggegeven worden.
Ontvangers van de code kunnen een  Samenreisticket Daluren kopen (enkel of retour). Daarnaast kan de code in de app gekoppeld worden aan bepaalde Flex abonnement (Flex Basis, Flex Weekend Voordeel of Flex Weekend Vrij).
Houders van een abonnement op saldo kunnen de korting niet aan hun OV Chipkaart koppelen. Zij kunnen een E-ticket kopen.
Met een Samenreisticket Daluren mag er niet in de spits gereisd worden. Ook niet als de reis tijdens de daluren begint.
Met een Flex abonnement is het moment van inchecken bepalend. Valt de check in tijdens de daluren, dan is de korting geldig. Ook als een deel van de reis in de spits afgelegd wordt.
Het activeren van de samenreiskorting bij een automaat vervalt volledig per 22 april 2024. Bij een balie blijft het wel mogelijk om de korting op een OV-Chipkaart te laden. 
De locaties waar dit aan een balie mogelijk blijft (mits abonnementhouder en medereiziger zich samen melden) zijn: Maastricht, Eindhoven, Breda, Rotterdam, Den Haag, Den Haag HS, Leiden, Schiphol, Amsterdam CS, Amsterdam Sloterdijk, Zaandam, Amsterdam Zuid, Arnhem, Enschede, Haarlem, Leeuwarden, Utrecht en Zwolle.
 
Geldigheid korting
De korting is alleen geldig wanneer men samen in de trein zit. Dit kunnen conducteurs in deze nieuwe situatie makkelijker controleren.
Mocht degene die de korting verleent eerder uitstappen, dan zal er uitgecheckt, en weer opnieuw ingecheckt moeten worden.
In het geval van een e-ticket koopt de meereizer een ticket voor het traject waarop wél samen gereisd wordt. 
De korting is geldig vanaf het moment van activeren tot 04:00 's nachts.
Aangemaakte codes blijven drie dagen geldig. Is die dan nog niet verzilverd, dan moet er een nieuwe code aangemaakt worden.
Abonnementhouders kunnen onbeperkt codes genereren en weggeven, maar er mogen maar drie personen tegelijk meereizen.
Om codes aan te kunnen maken is het belangrijk dat abonnementhouders de laatste versie van de NS-app op hun telefoon hebben staan.
Werkt het aanmaken van een code bij een klant niet, check dan of de app van diegene een update nodig heeft.
Werkt het na het doen van een update nog steeds niet, dan ligt dat helaas aan de app-store. In dergelijke gevallen moet de klant aanvragen via de website.

Zeer onhandig dat de korting niet op de OV chipkaart van de ontvanger geladen kan worden, behalve op bepaalde stations (niet op mijn station). Nu moet mijn man (de ontvanger) eerst een kaartje kopen om van de korting gebruik te maken. Zeer klantonvriendelijk, want stel dat je je onderweg bedenkt en niet naar de bestemming wil waarvoor je het kaartje hebt gekocht, en eerder in een andere stad uitstapt. Misschien vergezocht, maar best wel terug in de tijd om eerst een kaartje te moeten kopen, ipv flexibel met je OV chipkaart in- en uit te stappen.

Reputatie 7
Badge

@Yvonne P. wellicht is een gratis NS Flex Basis-abonnement iets voor uw man? Dan kan samenreiskorting op elk gewenst moment vanuit de app aangezet worden. Dat vereist dan natuurlijk wel weer reizen met een smartphone o.i.d. op zak, maar de groep waar dat een belemmering voor is krimpt, dus wellicht heeft uw man die toch al bij zich.

Reputatie 7
Badge +3

@Yvonne P. wellicht is een gratis NS Flex Basis-abonnement iets voor uw man? Dan kan samenreiskorting op elk gewenst moment vanuit de app aangezet worden. Dat vereist dan natuurlijk wel weer reizen met een smartphone o.i.d. op zak, maar de groep waar dat een belemmering voor is krimpt, dus wellicht heeft uw man die toch al bij zich.

‘gratis’ wanneer je wijzigt vanaf een ander NS abonnement. Ben je een nieuwe klant dan kost dit €10 administratiekosten (= inclusief nieuwe kaart)

Reputatie 7
Badge

@Yvonne P. wellicht is een gratis NS Flex Basis-abonnement iets voor uw man? Dan kan samenreiskorting op elk gewenst moment vanuit de app aangezet worden. Dat vereist dan natuurlijk wel weer reizen met een smartphone o.i.d. op zak, maar de groep waar dat een belemmering voor is krimpt, dus wellicht heeft uw man die toch al bij zich.

‘gratis’ wanneer je wijzigt vanaf een ander NS abonnement. Ben je een nieuwe klant dan kost dit €10 administratiekosten (= inclusief nieuwe kaart)

Die kosten zijn eenmalig en niet maandelijks, voor de duidelijkheid. En als je het slim aanpakt en een abonnement aanschaft waarbij dit niet van toepassing is en dat na een maand terugwijzigt in Basis, ben je goedkoper uit. Een maand Weekend Voordeel kost normaal €5,60/maand en momenteel zelfs maar €2,50/maand en bij aanschaf daarvan betaal je verder dus geen administratiekosten.

Reputatie 7
Badge +3

@Olav93 de actie van €2,50 voor maand dal voordeel liep tot gisteren.

Reageer