Groepsretour wordt Groepsticket



Toon eerste bericht

270 reacties

Reputatie 7
Badge +3
In de woonkamer staat maar 1 volle boekenkast, met een stapeltje boeken er naast.
Reputatie 7
Badge


Thom is uit de droom gehaald?
Reputatie 7
Badge +4
Enige overdaad met Champagne? Het onschadelijk maken van de disbalans lijkt een draconische opgave na deze kortstondige vreugdeuitbraak! En dat met mijn teer gestel!

Joost, het is goed dat ik me naar mijn stede begeef, maar sluit eerst de luiken voor je je ondersteuning aanbiedt in mijn licht gedrogeerde staat.

Als ik je drie keer zie, eeeh.
Terug naar de realiteit.........
Reputatie 7
Badge +4
Het is dat ik bijna niet drink, anders zou ik me bedrinken bij het rare compromis dat nu gevonden is.
De echte lol gaat nu pas beginnen 😳 😳 😃 :D

Zou best weleens kunnen. ?
Reputatie 7
Badge +4
Wat je lol noemt. Niet mijn humor 😉
De lol voor mij zit in de manier waarop de organisatie met deze situatie omgaat, terwijl de afgelopen jaren iedere vorm van kritiek is afgedaan met flauwe opmerkingen op persoonlijk vlak. Dan kan ik niet anders dan lachen, al is het eigenlijk om te huilen.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is een persoonlijke insteek he.
Klopt, maar ik wil voorkomen dat hier straks het beeld ontstaat dat ik het leuk vind om te zien dat er misbruik wordt gemaakt van het systeem. Dat is namelijk niet het geval 🙂
Reputatie 7
Badge
Klopt, maar ik wil voorkomen dat hier straks het beeld ontstaat dat ik het leuk vind om te zien dat er misbruik wordt gemaakt van het systeem. Dat is namelijk niet het geval :)
zoals een organisatie medewerkers krijgt die het verdient, krijgt het ook de klanten die het verdient. Een cultuuromslag gebeurt pas na het goede voorbeeld van bovenaf.
Klopt, maar ik wil voorkomen dat hier straks het beeld ontstaat dat ik het leuk vind om te zien dat er misbruik wordt gemaakt van het systeem. Dat is namelijk niet het geval :)
zoals een organisatie medewerkers krijgt die het verdient, krijgt het ook de klanten die het verdient. Een cultuuromslag gebeurt pas na het goede voorbeeld van bovenaf.


Denk dat juist ook signalen 'van onderen' zeer de moeite waard kunnen zijn. Dat is mijn ervaring.

@Henk, nee je vindt het niet leuk dat er misbruik wordt gemaakt van het systeem.

Het mooie van dit forum is dat we er nooit echt hard ingaan. We onze visie een beetje posten en de boel relativeren. Mensen helpen en kosten besparen. De moderators sparen we ook, want don't shoot the Messenger, is wenselijk. Geef toe dat ik soms ook weleens opmerkingen plaats waar een moderator moeite mee heeft, maar soms moet je op tijd reageren. Slechte heelmeesters maken stinkende wonden. Wat wel een gemis is, is dat er geen managers van de NS reacties op dit forum plaatsen. Gaat ook niet gebeuren en dat is een gemiste kans. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Reputatie 7
Badge
zoals een organisatie medewerkers krijgt die het verdient, krijgt het ook de klanten die het verdient. Een cultuuromslag gebeurt pas na het goede voorbeeld van bovenaf.Denk dat juist ook signalen 'van onderen' zeer de moeite waard kunnen zijn. Dat is mijn ervaring.
zeker, maar alleen als er "boven" aandacht en oor voor is. Anders houdt men het "van onderen" voor gezien.
(op hun kosten, en dan kan je meteen zien waar we zitten!)
En dan zeggen ze nog wel dat ze tegenwoordig geen uitrijkaarten meer hebben voor de parkeergarage :S
Reputatie 7
Badge +4
Precies, ik werd toevallig vandaag (netjes op afspraak en na wat privéberichten op Twitter) gebeld door iemand van OV-chipkaart die graag wilde weten waarom ik zo actief was (en soms super kritisch, want dat is okee!) over het hele OV principe en hoe en wat.

Ze (werkgroep) zijn er echt mee bezig, en zoeken respondenten. Of ik een uurtje naar Amersfoort kon komen (op hun kosten, en dan kan je meteen zien waar we zitten!) heb ik maar even op de 'back burner' gezet want dan is via Skype handiger en scheelt mij een boel tijd.

Staat natuurlijk helemaal los van NS maar ik vond het wel bijzonder dat ze (blijkbaar niet zo willekeurige) mensen 'van onderaf' willen betrekken bij nieuwe projecten.

Achteraf betalen kwam heel even ter sprake dus ik zei al "oh, zoals NS Flex" en toen werd het even stil... (ik vermoed snel even Googlen..)

To be continued. :D


Er wordt niet toevallig uitgenodigd hoor 😉
@kj, Soms moeten we wat harder praten. Oortjes wassen kan ook helpen. Uiteindelijk valt het 'kwartje' wel.naar boven.⏳ Moeten we natuurlijk wel 'kwartjes' naar boven blijven gooien.

Dus boven zullen ze het uiteindelijk horen ?
Reputatie 7
Badge +4
En zo hoort het ook. Ze moeten nog even afkicken van fraudebook. Je kunt wat mij betreft niet genereus genoeg zijn.:D Kom je ze ook legaal vaak tegen?
Dit was echt de eerste pas, die ik überhaupt tegen kwam 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Geweldig, het aantal Facebookkaartjes kwam vast vaker voor. De afschaffing lijkt vruchten af te werpen - en zo hoort het ook.

In Buitenpost merkt men geen enkel verschil, ondanks dat er minder kaartjes 'verkocht' worden.
Geen idee, ze zijn meestal niet zo spraakzaam bij mij
Reputatie 7
Badge
Geen idee, ze zijn meestal niet zo spraakzaam bij mij

Alles wat je zegt, kan tegen je gebruikt worden 🆒
Reputatie 7
Badge +3
Geen idee, ze zijn meestal niet zo spraakzaam bij mij
Dan kijk je er vast niet lief bij 😛
Reputatie 7
Badge +4
Geen idee, ze zijn meestal niet zo spraakzaam bij mij
Dan kijk je er vast niet lief bij :P


Lijkt me ook nergens voor nodig.:D
Ik ben er ook nog geen een tegen gekomen. Heb er dus nog geen ervaring mee mogen opdoen ?
Reputatie 7
Badge +4
Eigenlijk is dat nog beter. 😉

Reageer