stop de diefstal open de poortjes op Sloterdijk


  • Anonymous
  • 0 reacties
bovenstaande dus

319 reacties

Reputatie 5
Valt ook wel weer mee hoe duur een treinkaartje is hoor.
Prima die poortjes, mits deze goed geplaatst zijn en het systeem erachter gewoon goed functioneert.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb in principe niets tegen poortjes. Maar wanneer de poortjes leiden tot onbedoelde neveneffecten als te hoge ritprijzen vanwege nodeloos omchecken, dan zet ik mijn vraagtekens bij de competentie van NS om een dergelijk project goed uit te voeren. Er is al meer dan 3 jaar bekend dat het omchecken tot problemen leidt. NS heeft helemaal niets gepresteerd om het probleem op te lossen. Het enige wat NS wel heeft gedaan is het probleem nog groter te maken door de poortjes in Sloterdijk te plaatsen. Dat kun je niet verzinnen.
De moderators nemen een snipperdag??? Ik zou toch wel heel graag willen weten wat Miriam in die 9 maanden gedaan heeft om het probleem van het in- en uitchecken (en daarmee meer geld in rekening brengen) op te lossen. Zo te zien dus helemaal niets.

Mogen wij dan zeer sceptisch zijn als er nu gezegd wordt dat het probleem onder de radar is?
De moderators geven het alleen door, dat NS er verder niets aan doet kunnen ze ook weinig aan doen, de beslissing hierover zal toch meer op directieniveau liggen.

Al ben ik wel met je eens dat er een terugkoppeling zou moeten zijn, al was het alleen maar dat ze geen reactie krijgen van de betreffende afdeling.

Maar NS neemt dit forum ook niet echt serieus.
Helaas heb ik geen snipperdag vandaag, hlubbers 🙂
Ik zou het liefst met nieuwe info bij jullie aankomen, maar dit is helaas niet het geval. Er wordt hier in de organisatie zeker aandacht aan besteed en ik en de andere moderators hopen jullie snel van verdere info te voorzien.
Beste Iris, Chiel, Miriam, Stijn, Erryt, en Klaas-Jan,

Zoals ik in post 172 heb aangegeven; Zegt Miriam hierin toe dat ze Ă©Ă©n en ander gaat uitzoeken.
Deze post is van 9 (negen) maanden geleden.

Jullie meldingen dat dit aandacht heeft bij jullie organisatie is op zijn minst dubieus te noemen. Vertel nu eens een eerlijk verhaal.
Ik kan er niets anders van maken dan wat er momenteel al bekend is. Het probleem heeft de aandacht intern en er wordt zeker gezocht naar een oplossing. Zodra wij meer weten zullen we dat uiteraard ook op het forum bekend maken.
Badge +3
Horror scenario, maar het kĂĄn morgen geĂŻmplementeerd worden zonder kosten!

code:
1. Het reisadvies volgens de reisplanner leidend maken (en hey hallo, dat is het al toch :?)

2. Schrap alle reisadviezen met die overstap op Sloterdijk als er een kortere route is, of een (cross platform) overstap op Zaandam ook mogelijk is.

3. Niemand betaalt meer te veel of buiten traject vanwege gesloten poortjes onderweg.

4. Mensen die per se via Sloterdijk willen reizen nemen (tegen het advies van de planner in!) dan dus BEWUST die omweg, en betalen dus wat meer Ăłf krijgen later een factuur voor reizen buiten hun traject.

5.Probleem opgelost.

Zo dan maar :?
Reputatie 7
Badge


Jullie meldingen dat dit aandacht heeft bij jullie organisatie is op zijn minst dubieus te noemen. Vertel nu eens een eerlijk verhaal.


Probeer nou eerst eens op een vriendelijke manier te communiceren. Dat zou namelijk al een hele hoop kunnen schelen.
Reputatie 7
Badge +3
[/code]
Zo dan maar :?

Nee, beslist niet. NS moet de problemen oplossen. Niet alleen op Sloterdijk maar ook op Muiderpoort, Amsterdam Zuid, Hilversum etc.

NS is uitgebreid gewaarschuwd voor de problematiek en heeft ijzerenheinig toch nog meer poortjes gesloten. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Reputatie 7
Badge
Toch zie ik het niet gebeuren dat die poortjes weer weggehaald zullen worden. Ik kan mij natuurlijk vergissen..maar ja.
Nee dat ziet niemand gebeuren, de schijn oplossing van Robert zal wel gemeengoed worden of iets dergelijks, maar dat lost niets op natuurlijk.
Vanmiddag op de terugreis van mijn werk. Plakkaten op de palen bij spoor 7 en 8: Met de tekst: Reizigers die overstappen naar perron 3 en 4 moeten niet uitchecken maar via spoor 11 en 12 lopen. Nog even gekeken bij spoor 3 en 4, daar was op de ruit dezelfde poster maar met de omgekeerde tekst op de afscheidingswanden geplakt.

Wel niet de mooiste oplossing, maar beter iets dan niets zullen we maar zeggen.
Badge +3
Zojuist via Twitter:

Het wordt echt poortjesgate op Amsterdam Sloterdijk. @NS_online laat ons nu omlopen en bewijst zo de mispeer met de poortjes, toch @ROVER_online?

Heeft NS ook nog tipje als we naar spoor 9 en 10 willen? Taxi nemen ofzo?


Reputatie 6
Ik dacht dat het woord "perron" uit het NS-woordenboek was verbannen?:?
Reputatie 4
Ik mis twee cruciale teksten op die poster:
1. De reden van het moeten omlopen (namelijk dat je anders wordt opgelicht door NS, wat men blijkbaar nog steeds niet wil erkennen).
2. Hoe te handelen als je toch bent opgelicht.
Ik vind toch wel dat we hiermee een overwinning hebben behaald. Misschien wel een Pyrrusoverwinning maar goed. Beetje jammer overigens dat de moderators nog niet zijn bijgepraat.
Ik ben het eens met achja, de reden moet erbij staan, want nu denken mensen van ja doei waarom dan en er moet bij staan hoe te handelen als mensen dat niet doen.
Reputatie 4
Badge
Voormalig moderator Hessel net op Radar om toelichting te geven over iemand die een vergelijkbaar probleem op Almere heeft (heb niet hele topic gezien, dus ik weet de case niet precies). In een zin geeft hij ook aan dat het probleem op Sloterdijk speelt. Lijkt mij dat het probleem op Sloterdijk veel groter is en dat Radar daar beter aandacht aan had kunnen geven.
Reputatie 7
Badge +3
Wat een bedroevende vertoning.
Reputatie 4
GĂȘnante televisie. Al weten we nu wel dat NS hier niet alleen over zwijgt richting de klanten, maar ook richting de eigen medewerkers, want die antwoorden van de klantenservice zijn toch ook best tenenkrommend.
Reputatie 6
Badge +2
Voor houders van onder meer Dal Vrij is het goed om te weten dat in de daluren (en als ''van rit naar reis'' werkt) de instructie om om te lopen genegeerd kan worden. bijdragevandennis
Badge +3
Misschien wel een Pyrrusoverwinning...
Ik ga zo het tv item kijken, maar lig nu al dubbel... zou het een Pejekaoverwinning zijn?
Reputatie 4
Ik dacht dat het woord "perron" uit het NS-woordenboek was verbannen?:?

Misschien zijn ze bang dat als er 'spoor' staat mensen daadwerkelijk over het spoor gaan lopen. 😉
Reputatie 4
(heb niet hele topic gezien, dus ik weet de case niet precies)..
Ging over DenHaag NOI naar Naarden/Bussum met zo'n overstap in Almere.

Reageer