Sticky News

NS Flex voor Kinderen is Live!

  • 13 September 2019
  • 123 reacties
  • 6993 Bekeken
NS Flex voor Kinderen is Live!

Toon eerste bericht

123 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb een bericht ontvangen van@Danny NS !

Hij heeft me bericht dat hij mijn bericht met mijn gegevens heeft ontvangen en me z.s.m. gaat  helpen.

Verder heb de administratiekosten nog niet terugbetaald gekregen zoals beloofd.

Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren !

 

Fijn dat je de administratiekosten terug gaat krijgen, daar zullen een aantal dagen overheen gaan voor het op jouw rekening staat.

@Marco1973 stuur je mij een privébericht met je NAW-gegevens en geboortedatum? Ik wil je graag tegemoet komen in tenminste vergoeden van de administratie kosten. 

 

@Danny NS  Wanneer storten jullie de 30€?

 

 @Danny NS  vroeg op welk rekeningnummer hij de 30€ mocht storten maar je raad het al heb nog steeds niets ontvangen :-(

 

 @Danny NS  vroeg op welk rekeningnummer hij de 30€ mocht storten maar je raad het al heb nog steeds niets ontvangen :-(

 

Ik heb je gevraagd of ik het ook op je dochters facturen mocht verrekenen. Ik vind het daarom erg jammer dat je er dit van maakt in het openbare topic, Marco.

Je hebt met mij persoonlijk contact, dat zal ook betekenen dat jouw case alleen door mij zal worden opgepakt. Ik hoop dan ook op jouw begrip als ik niet elke dag reageer. Ik heb namelijk ook soms een dag vrij of andere werkzaamheden.

 

Ik ben vanavond tot 19:00 uur aanwezig. Als je hiervoor kan reageren is het zo opgelost.Anders zal ik morgen je verder kunnen helpen.

Ik begrijp het @Danny NS

Sorry voor het misverstand.

Ga ervan uit dat je de 30€ zoals beloofd nu gaat overmaken op mijn rekening waarvan ik mijn gegevens middels een privébericht heb doorgegeven.

Alvast bedankt!

Alles is in een privégesprek geregeld. Marco heeft € 30,- aan administratiekosten op zijn rekening staan binnen 2-3 weken.

30€ is ontvangen!

Reputatie 7
Badge +3

30€ is ontvangen!


Dank voor het terugmelden

op diverse plekken wordt gerefereerd aan een knop “bestel voor mijn kind” (zie schermafbeelding bij deze post). Het lukt me echter op geen enkele manier om deze knop tevoorschijn te laten komen. De site blijft melden dat ik mijn eigen account ga bijwerken van een flex abonnement naar een flex abonnement.

ik heb ook geprobeerd om een account voor mijn dochter aan te maken, maar dan krijg ik de melding dat ze nog geen 18 is, en dat een ouder in moet loggen.

Goedenavond hallohallo. Welkom bij de NS Community.

Zou je eens willen proberen eerst bij je eigen account uit te loggen?

Dank Sascha, browser herstarten loste het probleem op

Hoi ik heb een flex basis en mijn dochter ook 

kan zij nu op haar kaart de 40 procent korting aanzetten als we samen reizen ? 
 

mvg 

Reputatie 7
Badge +3

De 40% samenreiskorting mag alleen gebruikt worden icm een betaald abonnement, dus niet met Flex basis.  Eén van de 2 moet dan minstens Flex Weekend Voordeel hebben, dan mag de andere persoon Samenreiskorting aanzetten en met 40% korting reizen in de daluren. 

Oké bedankt zijn er andere opties waarmee er korting is om te reizen voor haar ? Ze is 13 

Reputatie 7
Badge +3

Korting krijg je alleen met een abonnement, dan zou zij zelf bv een Flex Dal Voordeel of Weekend Voordeel moeten hebben. 

Voor jongeren van 12 t/m 18 jaar is er wel de Jongeren Dagkaart. Die kost €7,50 en daarmee mag die persoon alléén in de daluren/weekends reizen.  https://www.ns.nl/uitgelicht/jongeren-dagkaart.html

Reputatie 4

De kinderziektes waren al ver voor gebruik bekend bij NS, maar zoals altijd denkt NS weer misbruik te kunnen maken…

Heel jammer NS, ik had het zo graag anders gezien.

[..]

Dan zou je dit moeten zien:

 

Ter info voor iedereen die denkt dat de knop “ik bestel voor mijn kind” niet bestaat: blijkbaar is de website wat veranderd. Je krijgt dit scherm nu pas na dat je minimaal 3x op “Ga verder” geklikt hebt.
 

Badge +3

Nee toch? https://www.ns.nl/nsflex/webshop

Waarbij ‘mijn kind’ elke minderjarige mag zijn natuurlijk.😴

Kleinkind, buurmeisje, nichtje/neefje… ga je gang.

Ik kom via jouw link eerst op een heel ander scherm waarna ik moet doorklikken. 

Gifje van doorklikproces

Niet erg, maar wel verwarrend.

Badge +3

Je moet inderdaad eerst een abonnement selecteren, waarna je ‘Dit wordt je bestelling’ krijgt, waarna je ‘Verder moet gaan’. Daarna krijg je alle opties (inloggen, nieuw bij NS) waar de knop ‘voor een kind’ bij staat.

Als update op mijn reactie van 20 januari 2022, bij (nieuw) bestellen van NS Flex krijg je behalve de bevestigingsmail óók een keurige factuur (zie Mijn NS - Betaaloverzicht, nieuwe naam).

Die factuur staat er als € 0,00 maar de inhoud is super duidelijk. Specificatie, prijs, BTW en natuurlijk ‘Door u reeds betaald’ (want nieuw besteld en de eerste maand afgerekend met iDeal).

Een ns-medewerker heeft mij 50 euro in rekening gebracht terwijl ik abonnee was van de ns Flex-dienst. Waarom is dit onrecht? Help alstublieft

Badge +3

Een ns-medewerker heeft mij 50 euro in rekening gebracht terwijl ik abonnee was van de ns Flex-dienst. Waarom is dit onrecht? Help alstublieft

Welkom bij de NS Community!

Bij 50 euro in rekening gebracht en NS Flex gaat dit om een correctie, of heb je een geel briefje gekregen?

Die 50 euro komt door reizen zonder geldig vervoerbewijs (incheck). Dat kan bijvoorbeeld zijn als je incheckt bij Arriva (of andere treinvervoerder) en vervolgens in een NS trein stapt. Waar is het gebeurd?

Via de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook) kan je het laten corrigeren.

Reputatie 7
Badge +3

50 euro correctietarief kan ook zijn voor reizen tegen de reisrichting. Maar er zijn ook diverse reizigers die aangeven dit ten onrechte te hebben gekregen, al zijn die meldingen veelal van langer geleden.

Reageer