beantwoord

1e klas reizen met mijn NS Flex Weekend Vrij abonnement

  • 16 July 2022
  • 1 reactie
  • 513 Bekeken

Hoi allemaal,

Vandaag wou ik van Utrecht Centraal naar Amsterdam Centraal 1e klas reizen, dat zette ik dus aan in Mijn NS.

Maar toen zag ik in mijn mail die ik kreeg van NS dat het 1e klas tarief werd berekend voor mijn reizen!

Kan ik wel met mijn NS Flex Weekend Vrij + Dal Korting abonnement af en toe 1e klas reizen of is het goedkoper om voor een tijdje naar 1e klas te switchen?

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,

Daniël

icon

Beste antwoord door Andyret2 16 July 2022, 20:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hoi allemaal,

Vandaag wou ik van Utrecht Centraal naar Amsterdam Centraal 1e klas reizen, dat zette ik dus aan in Mijn NS.

Maar toen zag ik in mijn mail die ik kreeg van NS dat het 1e klas tarief werd berekend voor mijn reizen!

Kan ik wel met mijn NS Flex Weekend Vrij + Dal Korting abonnement af en toe 1e klas reizen of is het goedkoper om voor een tijdje naar 1e klas te switchen?

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,

Daniël

je kan beste 1 klasse toevoegen dat is goedkoper dan je betaald dan gewoon extra toeslag van 67voor de tweede klasse rit prijs naar maan kan je je weer keuze maken dat eerste klasse uit zet of aan maar is goedkoper 6 euro per maand bij te doen je betaal dan 40 euro per maand door de week reis je twee de klasse en in weekend 1 klasse 

Reageer