Ik ben vandaag gecontroleerd met mijn Flex abonnement 2e klas. Ik zat in de 1e klas en de conducteur zei niet hierover , en nu ze ik 20 euro correctie gedrag . Is best vreemd zonder waarschuwing van conducteur. ???????/
20 euro betalen correctiebedrag
Beste antwoord door Thom
Conducteurs worden vaak niet zo vriendelijk bejegend als ze een zwartrijder betrappen, en ze zijn het ook niet verplicht om te zeggen. U weet echt wel dat u zwart rijdt als u zonder eersteklaskaartje toch in de eerste klas zit.
Merkwaardig dat u niet verontwaardigd ben dat u niet heeft betaald en toch reist, en dat wel bent omdat de conducteur u heeft bekeurd.
U krijgt terecht een correctietarief, dan had u maar niet zonder voor de eerste klas te betalen er moeten gaan zitten.
Verontwaardigd zijn over een correctietarief dat u terecht krijgt is de omgekeerde wereld. Goed gezien van de conducteur om het niet te vertellen, gezien uw reactie hier.
De conducteur verdient een compliment dat hij u litt betalen en niet naar de tweede klas stuurde.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.