beantwoord

2x Weekend Vrij, 2x medereiziger?

  • 14 June 2023
  • 6 reacties
  • 116 Bekeken

Ik en mijn partner hebben beiden een weekend vrij abonnement. 1 van de voordelen daarvan is (bron):

40% Samenreiskorting in de daluren voor 3 medereizigers.

Als wij nu samen met zijn tweeën op reis gaan (doordeweeks in de daluren), kunnen wij elkaar dan meenemen met 40% korting?

Zij is immers mijn medereiziger (en dus kan ik haar 40% korting geven), en ik ben vice versa haar medereiziger (en ze zou mij dus 40% korting kunnen geven)

 

 

Zou dat op deze manier kunnen werken?

icon

Beste antwoord door Lorena NS 14 June 2023, 14:07

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi ROIMAISON en welkom bij de NS Community! 

Het is wel heel handig bedacht, maar zo werkt het helaas niet. Je kunt alleen gebruik maken van de Samenreiskorting wanneer de abonnementhouder met zijn of haar abonnement reist. Er moet dus wel één van jullie met het abonnement reizen zodat de ander wel gebruik kan maken van de Samenreiskorting.

Reputatie 7
Badge +3

@Lorena NSkun jij de titel wijzigen? Er staat 2x dalvrij, maar lees dat ze beiden weekendvrij hebben.

@ROIMAISONvoor een paar euro per maand kan 1 van beiden dal voordeel voor doordeweeks aanschaffen bij weekendvrij. De ander kan dan als jullie samenreizen samenreiskorting activeren.

Reputatie 7
Badge +3

Om allebei met 40% korting te reizen kan 1 van u de optie 40% korting in daluren toevoegen aan het Weekend vrij abonnement. Die persoon reist dan met het abonnement met 40% korting en de ander met Samenreiskorting.

Hoi ROIMAISON en welkom bij de NS Community! 

Het is wel heel handig bedacht, maar zo werkt het helaas niet. Je kunt alleen gebruik maken van de Samenreiskorting wanneer de abonnementhouder met zijn of haar abonnement reist. Er moet dus wel één van jullie met het abonnement reizen zodat de ander wel gebruik kan maken van de Samenreiskorting.

Oke duidelijk, bedankt!

Om allebei met 40% korting te reizen kan 1 van u de optie 40% korting in daluren toevoegen aan het Weekend vrij abonnement. Die persoon reist dan met het abonnement met 40% korting en de ander met Samenreiskorting.

Bedankt voor het advies. We gaan binnenkort op pad, en hebben allebei minder dan een maand geleden ons Weekend Vrij afgesloten zonder de korting in de voordeeluren, dus daarom is het niet mogelijk om het abonnement aan te passen, en waren we op zoek naar een slimme oplossing :)

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt voor het advies. We gaan binnenkort op pad, en hebben allebei minder dan een maand geleden ons weekendvoordeel afgesloten zonder de korting in de voordeeluren, dus daarom is het niet mogelijk om het abonnement aan te passen, en waren we op zoek naar een slimme oplossing :)

Als u contact opneemt met de klantenservice is het wellicht wel mogelijk om de dalurenkorting toe te voegen. Bij wijzigen naar een duurder abonnement, wil men nog wel eens coulant zijn..

Reageer