Vandaag (8 nov) heb ik mijn OV chipkaart met 50 euro geladen omdat ik morgen
(9 nov) gebruik wil maken van een vrije keuzedag.
Hopelijk gaat me dat wel lukken.
Groeten
Maria van Lieshout
Vandaag (8 nov) heb ik mijn OV chipkaart met 50 euro geladen omdat ik morgen
(9 nov) gebruik wil maken van een vrije keuzedag.
Hopelijk gaat me dat wel lukken.
Groeten
Maria van Lieshout
Beste antwoord door Daniël NS
Hey Maria van Lieshout. Welkom bij de NS Community.
We kunnen hier niet je gegevens inzien dus ik kan je helaas niet zeggen wat hier aan de hand is. Is het mogelijk dat de brief over de vervanging/opzegging van de OV-Chipkaartservice is en niet van ons? Wij kunnen namelijk niet eens een kaart vervangen of blokkeren. Als je kaart vervangen is, dan krijg je meteen ook een nieuwe geleverd met daar al je producten weer op. Om zeker te zijn dat het goed overgezet is kan je ook contact met onze klantenservice opnemen om dit na te laten kijken.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.