Hoi ik vroeg mij data af of het mogelijk was als je een dal abonnement neemt waardoor je 40% korting krijg tijdens dal uren of je dan ook korting kan krijgen op een jongeren dagkaart
Hoi ik vroeg mij data af of het mogelijk was als je een dal abonnement neemt waardoor je 40% korting krijg tijdens dal uren of je dan ook korting kan krijgen op een jongeren dagkaart
Nee, dat kan niet. Ze staan los van elkaar. U krijgt 40 procent korting als u incheckt in de daluren met uw ov-chipkaart en de jongerenkaart moet u los kopen tegen de volle prijs. Het Dalvoordeelabonnement geeft in het binnenlands verkeer nooit korting op losse andere kaartjes voor uzelf.
Nee, dat kan niet.
Hè, eindelijk ook eens een keer sneller dan de kater.;
Opa Bommel kan je steeds moeilijker bijhouden, Ik gooi het maar op de leeftijd.
Die jongerendagkaart kost al bijna niets en dan ook nog korting willen krijgen???
Waarom denk je dat je met een dal voordeel abonnement 40% korting kunt krijgen op e-tickets zoals jongerendagkaart? Dit zijn 2 verschillende producten. En nee, je krijgt met een abonnement geen extra korting op de toch al goedkope jongerendagkaart.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.