beantwoord

aanbiedinf Dalvoordeel werkt niet?

  • 23 April 2024
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

Ik heb minder dan een maand geleden een NS flex weekend vrij gekocht.
 

Krijg via NS mail met aanbieding om - aanvullend - 40% korting in de daluren te proberen voor €3,40. Wanneer ik dit wil bestellen krijg ik de melding dat ‘ je contract loopt minder dan een maand en is niet aan te passen’. 

Herkent iemand dit? Hoe kan ik toch gebruik maken van dit aanbod??

icon

Beste antwoord door MoDe 23 April 2024, 09:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Flex kun je pas na een maand aanpassen. €3,40 voor 40% korting in doordeweekse daluren is de normale prijs en geen aanbieding.

 

 

Badge +3

Als je de doordeweekse korting erbij wilt maar je nog in een wijzigingsperiode (eerste maand) zit, kan het eventueel via de Klantenservice (telefoon, chat, social media).

Dank voor beide reacties! Dal voordeel kost €5,60 : en die is nu €3,40. Ik ga het via de klantenservice proberen 👍

Reputatie 7
Badge +3

Dank voor beide reacties! Dal voordeel kost €5,60 : en die is nu €3,40. Ik ga het via de klantenservice proberen 👍

Nee, de extra optie bij Weekend Vrij is € 3,40. Die is iets goedkoper dan de 'normale’ Dal Voordeel, omdat je met Weekend Vrij al betaalt voor het weekend.

Reputatie 7
Badge +3

Het ‘normale’ Dal Voordeel bestaat eigenlijk uit 2 delen, 40% korting op doordeweekse dagen voor €3,40 en 40% korting in het weekend voor €2,20. Samen is dit €5,60. De 40% korting in het weekend heb je met Weekend Vrij niet nodig omdat je dan al vrij reist, dus betaal je die ook niet. 

De weekend korting voor €2,20 kun je als los Weekend Voordeel abonnement bestellen, de doordeweekse korting voor €3,40 is niet als los abonnement te bestellen, maar wel als extra component bij Weekend Vrij. 

Badge +3

Flex Dal Voordeel bestaat eigenlijk (zie een factuur) uit:

  • 40% korting in het weekend (dus Weekend Voordeel, € 2,20 per maand)
  • 40% korting op doordeweekse dagen buiten de spits (€ 3,40 per maand)

Samen € 5,60 maar die € 2,20 heb je bij Weekend Vrij niet nodig.

Edit: @Momo was sneller 😅

Reageer