beantwoord

Aanbieding Flex-dal

  • 17 February 2023
  • 7 reacties
  • 85 Bekeken

Waarom krijg ik een aanbieding voor Flexdal voor 2,50 p.mnd. de 1e 3 maanden? Dit is toch alleen voor nieuwe klanten? Ik heb nl. een Flex abonnement.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 February 2023, 13:17

Bekijk origineel

7 reacties

Goedemiddag ansjevoss. Officieel is deze actie inderdaad enkel geldig voor nieuwe klanten, d.w.z. zij die voor het eerst NS Flex aanschaffen, of wijzigen vanaf een minder dekkend NS Flex abonnement. Het is ons echter eerder ook al opgevallen dat bij alle wijzigingen naar NS Flex Dal Voordeel deze actie wordt meegenomen.

Het is onduidelijk of dit een fout is in de actievoorwaarden of een fout in het bestelproces, maar we hebben dit eerder aangekaart. Helaas is daar nog geen antwoord op gekomen.

Bedankt voor de reactie. Ik ga het dus gewoon proberen en als het lukt laat ik het ook weten!

Ja hoor het is gelukt. Misschien omdat ik een Flex basis heb en op dit moment geen weekend of dal. Dus voor iedereen die ook interesse heeft het kan gewoon!

Reputatie 7
Badge +3

Zelfs als je al Flex Dal Voordeel hebt, kun je gebruik maken van de korting door je abonnement te wijzigen naar hetzelfde abonnement 🙂 Heb het zelf ook gedaan en ook dat werkt gewoon.

Ja hoor het is gelukt. Misschien omdat ik een Flex basis heb en op dit moment geen weekend of dal. Dus voor iedereen die ook interesse heeft het kan gewoon!

Ah maar dit is juist volgens de voorwaarden. De aanbieding is bedoeld voor reizigers zonder NS Flex, reizigers met NS Flex Basis en reizigers met NS Flex Weekend Voordeel.

Reputatie 7
Badge +3

De actievoorwaarden geven aan dat dit aanbod geldt vor nieuwe klanten. ‘Nieuwe klant’ wil zeggen dat je bij het afsluiten van het abonnement niet geregistreerd staat als NS Flexklant, met uitzondering van NS Flex Basis. Met Flex Basis is deze actie dus juist wel voor jou bedoeld. 

https://www.ns.nl/binaries/_ht_1673956554476/content/assets/ns-nl/voorwaarden/actievoorwaarden/actievoorwaarden-flex-dal-voordeel-jan-mrt-2023.pdf

De meningen zijn nogal verdeeld. Maar ik ben blij dat het voor mij wel is gelukt!

Reageer