beantwoord

Aanbiedingen voor abonnementen

  • 28 March 2024
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

Ik heb al een maandabonnement en momenteel heeft het transportbedrijf dit abonnement afgeprijsd en aangeboden Profiteer ik van dit aanbod of niet??

icon

Beste antwoord door MoDe 28 March 2024, 10:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Abdulkader Akoush,

Je krijgt de korting niet automatisch. Maar als je je abonnement wijzigt naar hetzelfde abonnement, krijg je de korting als het goed is wel.

Reputatie 7
Badge +3

De korting is in 1e instantie bedoeld voor nieuwe klanten. In het verleden bleek dat als het abonnement werd gewijzigd je de korting als klant ook kreeg.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb het even geprobeerd via mijn account. Ik heb seniorenkorting en kreeg dat abonnement dus aangeboden. Verder niet verkeerd, maar het abonnement met korting en dan nog eens seniorenkorting gaat niet op. Het is ook nergens voor nodig, want senioren hebben altijd al reductie bij Weekendvrij en Dalvrij.

Het lijkt er op dat iemand die normaal via het account verlengt, het abonnement met korting niet krijgt aangeboden, maar ik hoor het graag, ;-)

Reputatie 7
Badge +3

Als dat zo is, kun je natuurlijk altijd je huidige abonnement opzeggen, en een dag later van de aanbieding gebruik maken. Dan voldoe je ook nog eens officieel aan de voorwaarden 🙂

Reputatie 7
Badge +4

Ja, en dan betaal ik twee euro meer dan nu met het seniorenabonnement, lol. Ik betaal met het seniorenabonnement  eerste klas €32, 95 in plaats van €34,95 bij de actie. ;-)

 

Maar zoals je wel weet, Bommel heeft doorgaans  Dalvrij, en voor de rustiger tijden de keuzedagen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik bedoelde dan ook niet voor jou, maar voor TS, als het bij deze actie inderdaad zo is dat wijzigen naar hetzelfde abonnement geen korting oplevert. Ik ben ervan overtuigd dat Bommel voor zichzelf echt wel de juiste abonnementen met de beste prijzen weet te vinden 😉

Reageer