Aanpassing jaar abonnement naar NS flex abonnement

  • 8 January 2023
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Beste medewerk(st)er,

 

Middels dit bericht verzoek ik u mijn abonnement aan te passen naar een NS Flex abonnement. In verband met het feit dat ik afgelopen jaar nauwelijks gereisd hebt met het OV en ook komend jaar mogelijk niet veel gebruik zal maken van OV heb ik getracht op de site van mijn NS dit te kunnen regelen. Echter mijn verzoek wordt niet in behandeling genomen, vermoedelijk vanwege het verlopen van de geldigheidsduur van de OV kaart. Deze was geldig tot 12 september 2022. Aangezien ik in de afgelopen periode ook geen gebruik heb gemaakt van het OV heb ik deze dus ook niet verlengd. Graag verneem ik van u wat ik moet doen om toch een zgn. basisabonnement te kunnen krijgen. In afwachting van uw reactie verblijf ik met vriendelijke groet,

  1. Roelen

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dit is geen communicatiekanaal van de klanteNService. Dit is een community waar reizigers elkaar helpen.

Als ik uw verhaal zo lees, kunt u het beste uw abonnement opzeggen. (Opzeggen is niet hetzelfde als omzetten naar Flex Basis) Dit kan door rechtstreeks contact op te nemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Omzetten naar een Flex Basis-abonnement kan alleen als u ook een geldige persoonlijke OV-chipkaart heeft.

Reageer