Vandaag heb ik op Rotterdam centraal geprobeerd een maandkaart traject vrij te kopen maar nu was er geen optie maandkaarten op de automaten. Op welke wijze kan ik een maandkaart traject vrij aanschaffen?
aanschaffen maandkaart traject vrij
Beste antwoord door Momo
Bovenstaande stappen heb ik gedaan maar dan verschijnt de optie niet maar mogelijk omdat ik al NS flex heb.
Op welke wijze kan ik een maandkaart traject vrij aanschaffen voor door de week en mijn NS flex weekendvrij behouden?
Een pre-paid maandkaart kan alleen op een persoonlijke kaart op saldo, niet op een kaart waar al Flex op staat, dus zorgen voor een 2e kaart op saldo. Maar dan kun je net zo goed een Flex Traject Vrij abonnement bestellen op een nieuwe kaart. Of zelfs beter, want dan is de nieuwe kaart gratis en Flex Traject Vrij is goedkoper dan een maandkaart Traject Vrij, en je kan dat Flex Traject Vrij na een maand op elk moment weer stopzetten.
De pre-paid maandkaart is juist geintroduceerd voor reizigers die vanwege kredietproblemen geen Flex kunnen afsluiten. Wanneer je geen kredietproblemen hebt, kun je gewoon een Flex Traject Vrij nemen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.