Skip to main content
Antwoord

Aanvraag Dal abonnement lukt niet

  • April 17, 2023
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Ik probeer al dagen een flex dal abonnement aan te vragen met een bestaande ov-chips kaart. Ik krijg steeds de melding dat er een technische storing is (UM1100)

Wat moet ik doen?

Beste antwoord door Laura NS

Deze melding komt me bekend voor. Het kan zijn dat er gegevens aangevuld moeten worden. Hiervoor kan je inderdaad het beste contact opnemen met onze Klantenservice.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1

Ik zou contact opnemen met de Klantenservice https://www.ns.nl/klantenservice 

Foutmeldingen op NS Websites komen helaas veelvuldig voor.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 17, 2023

Deze melding komt me bekend voor. Het kan zijn dat er gegevens aangevuld moeten worden. Hiervoor kan je inderdaad het beste contact opnemen met onze Klantenservice.