Aanvraag kidsvrij blijft hangen op inloggen | NS Community
beantwoord

Aanvraag kidsvrij blijft hangen op inloggen

  • 27 December 2022
  • 8 reacties
  • 219 Bekeken

Bij het aanvragen van Kidsvrij abbonnement moet ik inloggen, en na het inloggen komt hij weer terug op dezelfde pagina met login-knop. Deze doet het dan echter niet meer.

icon

Beste antwoord door Thom 27 December 2022, 17:10

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Soms helpt het een andere browser te gebruiken of de cache te legen. Een ad-blocker kan ook roet in het eten gooien, met name bij Safari.

Dank voor je antwoord. Ik maak geen gebruik van een ad-blocker. En op meerdere apparaten en meerdere browsers geprobeerd (Edge, Safari, Chrome).

Reputatie 7
Badge +4

Het kan ook een storing bij NS zijn, dat komt ook regelmatig voor. Wijs is denk ik een paar uur te wachten. Als het op meerdere apparaten niet werkt, dan zit het hem niet in u. Storingen worden altijd opgelost. Mogelijk kan Klantenservice u sneller helpen als u haast heeft.

Goedemiddag JurrieNLD en welkom bij de NS Community!

Het kan dan zijn dat er iets niet goed is gekoppeld met je Mijn NS account. Ik zou willen adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken. Alle contactdetails vind je hier.

Edit: Een storing kan ook een mogelijkheid zijn inderdaad, alhoewel ik momenteel niets bekend heb daarvan.

Ik er ervaar exact hetzelfde probleem 

Reputatie 7
Badge +3

Ik er ervaar exact hetzelfde probleem 

Dan kun je zoals hierboven al staat het beste contact opnemen met de klantenservice via andere contactmogelijkheden dan deze community. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.

Ik ervaar hetzelfde probleem. Op de mobiel in Safari, op de laptop in Chrome en Edge. Alle cookies al weggegooid, computer opnieuw opgestart. Niets helpt. Ook al contact gehad met de klantenservice, die konden ook niet verder helpen dan ‘gooi je cookies weg'. 

@NS admin , kunnen jullie iets betekenen hierin. Lekker met de trein met de kinderen zou fijn zijn!

Reputatie 6
Badge +2

kunnen jullie iets betekenen hierin. Lekker met de trein met de kinderen zou fijn zijn!

Het lijkt erop alsof er dan iets niet goed zit bij het Mijn NS-account. Ik raad je aan om deze nog na te laten kijken door onze klantenservice. Het is ook nog een optie om al persoonlijke kaarten voor de kinderen aan te vragen via www.ov-chipkaart.nl en dan via onze klantenservice de abonnementen te bestellen.

Reageer