Mijn moeder maakte gebruik van een ov chip plus abonnement, maar die werd opgeheven. Dat werd NS Flex voor blinden en slechtzienden.
Lang aan de telefoon gezeten met de klantenservice om het abbo geconverteerd te krijgen, maar nee: het moest opnieuw, met het aanvraagformulier op de site.
Drie weken geleden ingestuurd, en vanmorgen kwam er een reactie per email: “U kunt Flex Dal voordeel aanvragen”. Ik weet dat dat kan, maar ik heb juist al die moeite gedaan voor NS Flex voor blinden en slechtzienden!
NS klantenservice vanmiddag gebeld, uitgelegd en ik kreeg het advies om een OV Chip Plus kaart aan te vragen. Ja hoor - echt: die per 01-01-2023 uitgefaseerd is. Maar het aanvraagformulier stond nog ergens online en de medewerkster was overtuigd dat dit DE methode was. Het gesprek heeft niet lang meer geduurd.
Ik hoop via deze weg nog eea recht te kunnen trekken en een kaart voor mijn moeder te regelen, want via de Klantenservice zie ik het niet gebeuren.
Met vriendelijke groet,
Coen Bastiaanssen - voor marianvwieringen
Beste antwoord door Daniël NS
Bekijk origineel