Ik heb mijn abonnement vanaf€ 119.9 per maand tot een abonnement van€ 5,6 gewijzigd, maar afgelopen 10 dagen heb ik niet gereisd en de afgelopen abonnement begint op 6de dag van elke maand. Mijn vraag is: betaal ik nog voor afgelopen tien dagen ook€ 119.9 of niet?
Wijzigingen binnen NS Flex gaan direct in. U betaalt vanaf de dag van de wijziging voor het nieuwe abonnement.
Als uw abonnement inging op de 6e van de maand, dan hebt u 119,90 euro betaald voor Dal Vrij voor de periode van 6 juli tot en met 5 augustus. Hebt u het vandaag gewijzigd, dan krijgt u het te veel betaalde bedrag terug voor de periode van 18 juli tot en met 5 augustus (behalve de kosten voor Dal Voordeel, natuurlijk). U krijgt hiervoor binnen enkele dagen na de wijziging een extra factuur.
Voor de afgelopen tien dagen moet u dus wel de kosten van het oude abonnement betalen. Dat u die dagen niet gereisd hebt, maakt niet uit.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.