Skip to main content

Beste NS,

Ik heb twee maanden geleden een nieuwe OV-chipkaart besteld met een Flex-abbonement (weekend vrij en dalurenkorting), omdat mijn vorige pas verlopen is per 8-9-2024. Toch krijg ik nog steeds een factuur van mijn verlopen pas met hetzelfde abbonement. Kan dit worden stopgezet en kan ik mijn geld terugkrijgen van de afgelopen twee maanden?

 

Alvast bedankt!

 

Ruud Steenbeek

Het abonnement blijft bestaan als de OV-chipkaart waar het op staat, verloopt. Door een nieuw abonnement af te sluiten, hebt u nu twee abonnementen.

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om deze situatie met een medewerker van NS te bespreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Reageer