beantwoord

abbonement opzegge

  • 25 July 2023
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Ik wil mijn an abonnement opzeggen, omdat ik de komende zes maanden niet in Nederland zal wonen, maar blijkbaar kan ik het niet wijzigen

icon

Beste antwoord door Tochjo 25 July 2023, 08:43

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

In dat geval kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te kijken waar het misgaat en uw abonnement alsnog te laten beƫindigen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Overigens, als 2003 uw geboortejaar is en u dit abonnement al enkele jaren hebt, dan kan het zijn dat uw ouders dit destijds voor u hebben afgesloten als u toen nog minderjarig was. Dan zijn zij contracthouder en moeten zij het abonnement opzeggen.

Reageer