Ik wil mijn an abonnement opzeggen, omdat ik de komende zes maanden niet in Nederland zal wonen, maar blijkbaar kan ik het niet wijzigen
In dat geval kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te kijken waar het misgaat en uw abonnement alsnog te laten beƫindigen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Overigens, als 2003 uw geboortejaar is en u dit abonnement al enkele jaren hebt, dan kan het zijn dat uw ouders dit destijds voor u hebben afgesloten als u toen nog minderjarig was. Dan zijn zij contracthouder en moeten zij het abonnement opzeggen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.