abbonement van verkeerde rekening afgeschreven | NS Community
beantwoord

abbonement van verkeerde rekening afgeschreven

  • 3 August 2022
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Op 11 apr kreeg ik een mail van de NS dat mijn abbonement (62,20) voor mijn OV chipkaart (eindigend op 4820) zou worden afgeschreven van mijn rekening NL*************. 

In plaats daarvan is het op 13 juli afgeschreven van de account van mijn vrouw (NL*************)

Wij hebben een en/of rekening.

Kunt U dit corrigeren?

 

mvg,

ing. R.A.F. van Bemmelen

icon

Beste antwoord door Tochjo 3 August 2022, 16:31

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Kan het zijn dat het pas afgeschreven bedrag betrekking heeft op een ander abonnement? Zeker ook gezien de ruime tijd tussen de aankondiging en de afschrijving.

Hoe dan ook, dit forum is vooral bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. Voor zaken zoals deze moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Het ging inderdaad over het abbon. van mijn vrouw. Wat vreemd is, dat het bedrag 21,20 net zo hoog is als mijn abbonement, terwijl ik 1e klas heb en zij 2e klas.

 

Met klantenservice gesproken en het is duidelijk nu

Badge +3

Het verschil tussen 1e en 2e klas komt tot uitdrukking in de ritprijzen bij de reizen die u maakt, niet in de abonnementskosten van Dal Voordeel.

Badge +3

Als het om € 61,20 gaat dan is dat Dal Voordeel (of een voormalig Voordeelurenabonnement) op saldo.

Daaraan is geen klasse gebonden, die kun je zelf kiezen per reis of permanent.

Voor die € 61,20 krijg je buiten de spits 40% korting op de prijs van je treinreizen, ongeacht of die 1e of 2e klas zijn.

Reageer