Ik heb een weekend vrij abbonement zonder korting in de doordeweekse dagen.
Nu reis ik toch 1x per 2 weken wel op een donderdagavond en zou ik graag toch gebruik willen maken van de 40% korting optie voor 3,- o.i.d. meer.
Wat ik kan zien is dat ik het pas vanaf 4 maart (1 maand) later kan wijzigingen, zijn er ander opties mogelijk???
Beste antwoord door Tochjo
U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te vragen of zij deze optie willen toevoegen aan uw abonnement. De klantenservice kan wel wijzigingen doorvoeren in de eerste abonnementsmaand, en als het gaat om een wijziging naar een duurder abonnement zijn zij daar vaak wel toe bereid.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te vragen of zij deze optie willen toevoegen aan uw abonnement. De klantenservice kan wel wijzigingen doorvoeren in de eerste abonnementsmaand, en als het gaat om een wijziging naar een duurder abonnement zijn zij daar vaak wel toe bereid.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.