beantwoord

Abbonement wijzigingen worden niet correct veranderd.

  • 11 April 2023
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Goedendag NS

 

Ik had op 28 december 2022 een NS flex weekend voordeel abonnement. Daarmee heb ik gereisd in het weekend naar Dordrecht en Sliedrecht. Toen heb ik mijn abonnement veranderd op 3-4-2023 in Flex Dal Voordeel. Ik zie op mijn factuur dat er toch vol tarief is berekend in het Flex dal weekendvoordeel periode. Hoe kan ik dit compenseren. Erg ondoorzichtelijk de website, teveel leeswerk. Ik telefoneer liever, kan dat? 

 

Groet V.G.Mens

icon

Beste antwoord door mrfreeze 11 April 2023, 11:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Vincent1,

De klanteNService is 24/7 telefonisch bereikbaar op 030-7515155.

Reageer