beantwoord
Abbonoment afzeggen
Hoi!
Ik heb nu al twee keer mijn abbonoment proberen stop te zetten maar voor een of andere reden is hij toch gaan doorlopen. Ik ben niet meer woonachtend in Nederland en krijg nu ineens na een jaar een bericht dat ik nog $52 moet betalen voor de vernieuwing van mijn abbonoment maar dat ze dit niet van mijn rekening hebben kunnen halen. Ja ik heb geen rekening in Nederland meer omdat ik daar niet meer woon en al een paar keer mijn abbonoment op stop heb proberen te zetten. Kunnen jullie dit AUB voor mij doen? Ik woon al een jaar niet meer in Nederland en ga niet betalen voor iets dat ik niet nodig heb.
Bedankt,
Nina
Ik heb nu al twee keer mijn abbonoment proberen stop te zetten maar voor een of andere reden is hij toch gaan doorlopen. Ik ben niet meer woonachtend in Nederland en krijg nu ineens na een jaar een bericht dat ik nog $52 moet betalen voor de vernieuwing van mijn abbonoment maar dat ze dit niet van mijn rekening hebben kunnen halen. Ja ik heb geen rekening in Nederland meer omdat ik daar niet meer woon en al een paar keer mijn abbonoment op stop heb proberen te zetten. Kunnen jullie dit AUB voor mij doen? Ik woon al een jaar niet meer in Nederland en ga niet betalen voor iets dat ik niet nodig heb.
Bedankt,
Nina
Beste antwoord door Thom
Er is wel iets aan te doen. Neem via de internetkanalen contact op met Klantenservice. U kunt uw abonnement niet deactiveren in het buitenland, uw kaart wordt dan geblokkeerd.
Bekijk origineelReageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.