Ik heb mijn eerste abonnementsbetaling voor deze maand gedaan. Maar ik heb geen e-mail ontvangen en op mijn ns-account zijn er nog steeds geen updates. Wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Als je het abonnement op een bestaande kaart hebt aangevraagd met een datum na vandaag dat krijg je op de dag dat deze ingaat een mail en komt het abonnement in MijnNS te staan.
Heb je deze op een nieuwe kaart aangevraagd dan zou je een bevestiging moeten hebben dat je een abonnement hebt aangevraagd.
Heb je helemaal geen bevestigingsmail gehad neem dan telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.