Op maandag 26 februari heb ik een abonmenkaart besteld, maar ik heb hem nog niet ontvangen. Hoe kan ik erachter komen waar hij is?
Bladzijde 1 / 1
Je zou hem vandaag moeten ontvangen. Als je een postNL app hebt, kun je kijken of hij daar in staat. Anders bellen, chatten of via Facebook of X contact opnemen met NS klantenservice of contact opnemen met ov-chipkaart.nl
Je zou hem vandaag moeten ontvangen. Als je een postNL app hebt, kun je kijken of hij daar in staat. Anders bellen, chatten of via Facebook of X contact opnemen met NS klantenservice of contact opnemen met ov-chipkaart.nl
Dank je wel
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.