beantwoord

abonnement

  • 16 January 2022
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Ik heb een daluren abonnement  en als ik ingelogd ben en naar mijn producten ga krijg ik te zien dat ik geen producten heb. Beetje raar want ik heb net de factuur gekregen van het abonnement.

En ik wil het graag opzeggen

icon

Beste antwoord door Maxime NS 16 January 2022, 12:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Veel voorkomend misverstand-ofwel achterstand in techniek. Je kan enkel toegang krijgen tot volledig overzicht via SITE en niet via app op de fone. Onbegrijpelijk voor de hedendaagse jeugd, maar zo is het. En via die account mijnNS kan je makkelijk alles regelen, althans als het FLEX is, maar dat is het meeste tegenwoordig. Zo niet, dan kan je makkelijk ook zo ´opzeggen´ door naar FLEX basis over te stappen, dan beslist niet vergeten dit na de mail hierover nog eenmaal aan de automaat vioa ´produkt ophalen´ te laden!!

Hallo Abonnement, welkom op de NS Community. 

 

Opzeggen kan via onze klantenservice. Via je Mijn NS-account op de site zou je wel je abonnement moeten kunnen zien en kunnen wijzigen. Als dat niet mogelijk is, dan kan onze klantenservice dat ook even voor je nakijken. 

Reputatie 5

Je moet toch alleen naar de automaat als je van flex naar saldo heen wilt.

 

Naar flex basis hoef je dat toch niet?

Bij een wijziging binnen NS Flex hoef je inderdaad niet naar een automaat, maar als je van saldo naar Flex wilt wel evenals wanneer je van Flex naar saldo wilt.

Reputatie 7
Badge +1

Veel voorkomend misverstand-ofwel achterstand in techniek. Je kan enkel toegang krijgen tot volledig overzicht via SITE en niet via app op de fone. Onbegrijpelijk voor de hedendaagse jeugd, 

Het is eerder onbegrijpelijk van NS dat ze in de app bij Mijn NS niet zetten dat je voor de volledige informatie naar de website moet. Daardoor impliceert NS in de app dat de informatie daar juist wel volledig is en equivalent met Mijn NS op de website.

Reageer