beantwoord

Abonnement

  • 17 October 2022
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Hallo, ik zou willen vragen of ik een weekendabonnement heb, maar ik heb me op weekdagen ingeschreven met een OV-chipkaart, de prijs van de tickets is berekend voor het maandbedrag, maar ik heb de tickets altijd apart gekocht, ik kwam uit een ander land , als het openbaar vervoer niet hetzelfde is, weet u dan dat u de prijs van de tickets kunt terugvragen, of dat ik geen hoger bedrag aftrek dan mijn maandbedrag?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 October 2022, 17:12

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag martin12 en welkom bij de NS Community.

Ik snap niet zo goed wat je vraag is, maar als je wilt controleren wat je precies voor abonnement actief hebt, of als je geld terug wilt vragen, dan kun je hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice. Deze Community is een kanaal waar reizigers elkaar kunnen helpen, deze heeft geen toegang tot jouw klantgegevens.

Contact met onze Klantenservice kan telefonisch, via Social Media of chat. Op deze pagina vind je al de contactdetails.

oké bedankt voor het antwoord

Ik woon in België . 
Ik reis vanuit Weert naar Groningen met trein. Nu heb ik een OV kaart ontvangen op mijn Belgische adres maar wil graag een ABONNEMENT EROP.

Mij lukt dat niet omdat NS alleen Nederland heeft staan bij adres. Ik daar dus geen België van maken. 😃
 

 

Welkom op onze NS Community, Momotivator. Dat is soms inderdaad lastig. Dit kan je door onze Klantenservice laten aanpassen.

Reageer