Abonnement

  • 27 December 2022
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Na 5 jaar trouw mijn abonnement betaald te hebben wordt bij 1 maal een achterstand meteen boetes en dreigementen geuit. Ik heb inmiddels betaald maar ik had op meer coulance gehoopt omdat de NS zelf ernstig tekort schiet in service en betrouwbaarheid. Het abonnement is eenzijdig gestopt en dat heeft me zeer teleurgesteld. Daarom zal ik nauwelijks meer van schone energie transport gebruik kunnen maken. Ronald von Ranzow.


2 reacties

Na 5 jaar trouw mijn abonnement betaald te hebben wordt bij 1 maal een achterstand meteen boetes en dreigementen geuit. Ik heb inmiddels betaald maar ik had op meer coulance gehoopt omdat de NS zelf ernstig tekort schiet in service en betrouwbaarheid. Het abonnement is eenzijdig gestopt en dat heeft me zeer teleurgesteld. Daarom zal ik nauwelijks meer van schone energie transport gebruik kunnen maken. Ronald von Ranzow.

Een abonnement wordt pas gestopt als u na een aantal aanmaningen nog steeds niet hebt betaald.

Contractueel bent u verplicht er voor te zorgen dat het geld bij de eerste incasso aanwezig is op uw rekening, de aanmaningen die er na volgen zijn al coulance.

Dat NS in service en betrouwbaarheid tekort schiet klopt maar dat is geen argument om niet te hoeven betalen. In een slecht restaurant moet u ook gewoon afrekenen.

Reputatie 7
Badge +4

Als u uw achterstand heeft betaald, met de daarmee gepaard gaande extra kosten, kunt u tegenwoordig gewoon weer een nieuw abonnement aanvragen. Het is inderdaad een gedoe. Betaal op tijd. Betalen is het goedkoopste.

 

De computer kijkt niet naar het verleden, ‘ziet’ dat u te laat bent en zet het abonnement stop, ongeacht wie u bent

Reageer