beantwoord

abonnement

  • 14 February 2023
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Kunt u mij vertellen wat voor soort abonnement ik heb? een vriend van mij wil hetzelfde abonnement, maar ik kom er niet uit wat voor abonnement ik heb.

 

Groet Marius Rouwenhorst

icon

Beste antwoord door mrfreeze 14 February 2023, 11:59

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi marius rouwenhorst,

Dit is een community waar reizigers elkaar helpen. Wij kunnen uiteraard niet bij je klantgegevens.

Je kunt in Mijn NS onder Mijn Producten zien welk abonnement je hebt.

 

Goedenavond,

Ik heb zojuist een online abonnement besteld.
De betaling is goed gegaan / afgeschreven, echter zie ik dit abonnement niet terug bij mijn producten.
Ik had gekozen voor weekend vrij a € 34.95 per maand.

Kunnen jullie mij helpen?
Mijn ov kaartnummer is

 

kaartnummer verwijderd door moderator

Hi @Cox en welkom bij onze Community.

Heb je wel een bevestiging ontvangen van je bestelling? In bepaalde gevallen moet je het product eerst op je kaart laden bij een kaartautomaat. De bevestiging geeft aan of je dit moet doen. Als er echt twijfel is of het is gelukt, dan adviseer ik contact te zoeken met de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Goedenavond,

Ik heb zojuist een online abonnement besteld.
De betaling is goed gegaan / afgeschreven, echter zie ik dit abonnement niet terug bij mijn producten.
Ik had gekozen voor weekend vrij a € 34.95 per maand.

Kunnen jullie mij helpen?
Mijn ov kaartnummer is

 

kaartnummer verwijderd door moderator

Wanneer is de ingangsdatum?

Ik heb altijd alleen abonnement gehad dal vrij ik betaalde er voor 119 per maand ik keek net op mijn en ns en zie dat het is gewijzigd naar 239 hoe kan dit 

ik heb deze abbo al meer dan een jaar ik heb vaker problemen gehad met ns en betaling 

ik wil graag dat dit op gelost word anders ben ik genoodzaakt om mijn abbo te stoppen 

ik snap er niks van 

Badge +3

Kijkt u naar de teller voor abonnementskosten en reiskosten? Die geeft vaak een onjuist bedrag aan. Kijk in Mijn NS (de website, niet de app) bij Mijn producten, daar staat de juiste abonnementsprijs.

Reageer