Skip to main content

Goedemiddag,

Net 10 minuten geleden heb ik een dal uren abonnement aangevraagd en betaald maar heb geen bevesteging gekregen.

Vraag me af of hij al op mijn pas staat of dat dit even duurt omdat jullie vanaf 12 uur tot 12 juni met de abonnementen bezig gaan zijn.

 

Groetjes,

Dana Waterham

Goedemiddag,

Net 10 minuten geleden heb ik een dal uren abonnement aangevraagd en betaald maar heb geen bevesteging gekregen.

Vraag me af of hij al op mijn pas staat of dat dit even duurt omdat jullie vanaf 12 uur tot 12 juni met de abonnementen bezig gaan zijn.

 

Groetjes,

Dana Waterham

Ze zijn onderhoud doen je kon vanaf vandaag vanaf 12:00 ns flex niet meer aanpassen. Tot met maandag je had achteraf beter gisteren kunnen doen via de klantenservice zal ook niet lukken denk ik je kan beste even Bellen maar denk dat niet gaat lukken om dat ze onderhoud van mijn ns en webshop 


Welkom op onze NS Community, danawaterham. Dat zou nog wel goed moeten komen. Anders kun je altijd even contact opnemen met onze Klantenservice voor Tijdelijk Reisrecht.


Reageer