Skip to main content
Antwoord

abonnement

  • September 21, 2023
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Waarom 17 euro toevoegen aan het maandabonnement?

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi RN062,

Dat is te weinig informatie om er iets zinnigs over te zeggen. Ik heb gisteren al uitgelegd dat het tellertje in Mijn NS onbetrouwbaar is.

Als je specifieke vragen over je abonnement of je factuur hebt, moet je contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.
Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je klantgegevens.

1 reactie

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • September 21, 2023

Hoi RN062,

Dat is te weinig informatie om er iets zinnigs over te zeggen. Ik heb gisteren al uitgelegd dat het tellertje in Mijn NS onbetrouwbaar is.

Als je specifieke vragen over je abonnement of je factuur hebt, moet je contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.
Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je klantgegevens.