Skip to main content

Waarom betaal ik en waarvoor voor welk abonnement 94 euri als het abonnement 5,60 pmnd kost???

Heeft u misschien een Dal Voordeel op saldo met Keuzedagen 2e klas? Daarvan is de prijs per jaar €67,20 + €27,50 wat totaal €94,70 is.

Het bedrag van €5,60 is het maandelijkse bedrag van een Flex Dal Voordeel abonnement, dat is per jaar ook €67,20 en dan kunnen er geen Keuzedagen bij worden besteld. 

Verder kunt u in uw MijnNS account onder betaaloverzicht alle facturen zien en daarop staat welk abonnement er gefactureerd is en bij een Flex abonnement ook wat er aan reiskosten is berekend.

Welkom bij de NS Community!

Als je NS Flex hebt, zie je maandelijkse facturen (specificatie op pagina 2). Als je zo’n hoog bedrag niet verwacht komt dat meestal door correctietarieven wegens vergeten of bij de verkeerde vervoerder in- of uitchecken.

hoelang duurt het voordat ik kan gaan reizen met een dal voordeel en vrije keuzedagen?
Gister aangevraagd en morgen wil ik reizen, als ingangsdag ook 17 dec aangegeven, maar ik kan nog steeds niets ophalen bij een automaat

hoelang duurt het voordat ik kan gaan reizen met een dal voordeel en vrije keuzedagen?
Gister aangevraagd en morgen wil ik reizen, als ingangsdag ook 17 dec aangegeven, maar ik kan nog steeds niets ophalen bij een automaat

Als de ingangsdatum 17 december is dan staat het pas de 17e klaar.

Reageer