Hallo, ik ben Nikita Hart, ik zou graag willen weten waarom ik een factuur 411000805803 ontvang omdat mijn NS-kaart ruim een maand geleden geblokkeerd is vanwege diefstal en nu ik een rekening ontvang, zou ik graag dat jij dit oplost
Bladzijde 1 / 1
Je kunt de factuur bekijken in mijnNS via de NSwebsite. Kom je er niet uit, dan kun je telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.
Als je een OV-chipkaart blokkeert, wordt daarmee niet ook automatisch het abonnement beëindigd. Dat blijft dus gewoon doorlopen. Je kunt dit zelf beëindigen op Mijn NS of inderdaad via de klanteNService.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.