Skip to main content
Antwoord

abonnement

  • December 19, 2024
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Hallo, ik ben Nikita Hart, ik zou graag willen weten waarom ik een factuur 411000805803 ontvang omdat mijn NS-kaart ruim een ​​maand geleden geblokkeerd is vanwege diefstal en nu ik een rekening ontvang, zou ik graag dat jij dit oplost

Beste antwoord door MoDe

Je kunt de factuur bekijken in mijnNS via de NSwebsite. Kom je er niet uit, dan kun je telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • December 19, 2024

Je kunt de factuur bekijken in mijnNS via de NSwebsite. Kom je er niet uit, dan kun je telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • December 19, 2024

Als je een OV-chipkaart blokkeert, wordt daarmee niet ook automatisch het abonnement beëindigd. Dat blijft dus gewoon doorlopen. Je kunt dit zelf beëindigen op Mijn NS of inderdaad via de klanteNService.