Skip to main content
Antwoord

abonnement aanvragen

• January 29, 2025
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Ik wil een abonnement aanvragen, maar elke keer komt deze bericht. Er staat wel dat ik wil een nieuwe kaart , want mijn oude past niet . 

Moderator edit: Verwijdering persoonlijke gegevens.

Beste antwoord door Daniël NS

Hey n.nastxs. Welkom bij de NS Community! 

Dit is niet iets wat we hier voor je op kunnen lossen. Neem contact op met onze klantenservice voor verdere hulp hiermee! 

4 reacties

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 29, 2025

Hey n.nastxs. Welkom bij de NS Community! 

Dit is niet iets wat we hier voor je op kunnen lossen. Neem contact op met onze klantenservice voor verdere hulp hiermee! 

IndoboyNet
  • Op het juiste spoor
  • January 31, 2025

Oh je hebt nog je oude kaart begrijp ik dat goed? Die moet je namelijk eerst gaan blokkeren en dan pas een nieuwe aanvragen op OV Chipkaart

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • January 31, 2025

Oh je hebt nog je oude kaart begrijp ik dat goed? Die moet je namelijk eerst gaan blokkeren en dan pas een nieuwe aanvragen op OV Chipkaart

Waarom moet je eerst je oude kaart blokkeren? Je kan meerdere ov-chipkaarten hebben. Misschien eerst even op dit forum inlezen alvorens een dergelijke reactie te plaatsen?

IndoboyNet
  • Op het juiste spoor
  • January 31, 2025

Waarom moet je eerst je oude kaart blokkeren? Je kan meerdere ov-chipkaarten hebben. Misschien eerst even op dit forum inlezen alvorens een dergelijke reactie te plaatsen?

Waar slaat dat op? Kennelijk heeft de topic starter al zijn gegevens al verwijdert. Dus zijn probleem verder!