beantwoord

abonnement afgeschreven, wordt niet bii incheck herkent

  • 8 July 2023
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Hi, 

 

Hier heb ik al zoveel contact over gehad met klantenservice. Ik betaal voor NS flex, is zichtbaar in de app, product is 'opgehaald' en bij inchecken sta ik steeds voor een gesloten poort. Automatisch opladen zou ook actief moeten zijn. Als ik wel in kan checken met saldo wordt de korting alsnog niet verrekend. Iemand een idee om dit op te lossen??

Na mijn laatste contact zou het opgelost moeten zijn en ik hoefde er niets meer voor te doen, helaas dus 

icon

Beste antwoord door Mels 8 July 2023, 12:20

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Mels en welkom bij onze Community.

Via dit kanaal wordt het helaas wat ingewikkeld omdat ik via deze weg niet bij je gegevens kan. Kun je aangeven welke foutmelding je krijgt te zien? Wellicht dat iemand op deze Community de gouden tip heeft.

Hi Tomas, 

 

Dank voor je bericht. Ik krijg geen foutmeldingen. Alles lijkt volgens mij dus juist te zijn.. dat is denk ik het lastige 

Ik bedoelde meer wat je te zien krijgt bij het inchecken 😃. Sorry, dat had ik iets duidelijker moeten maken. Het is voor mij nog vroeg 😉.

Geen probleem. Ik ben toch maar weer naar de balie gegaan en heel goed geholpen, opgelost !

Reageer