beantwoord

Abonnement afsluiten

  • 13 September 2023
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Hallo,

Ik probeer al ruim een week een Traject vrij abonnement af te sluiten voor mijn dochter. Ik heb de afgelopen dagen regelmatig en langdurig aan de telefoon gehangen met de ns. Steeds als ik mijn gegevens heb ingevoerd en door wil gaan naar betalen gaat hij in een storing!! Niemand kan mij vertellen waarom het niet kan?? Ik kan ook niet op een andere manier een abonnement afsluiten, maar mijn dochter moet wel met de trein. Wat moet ik doen? En kan iemand het oplossen voor me bij ns??

icon

Beste antwoord door Lorena NS 13 September 2023, 13:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Carbricol en welkom op de NS Community! 
Balen dat het bestellen zo moeizaam verloopt. Heb je de bestelling ook al proberen te doen in een andere internetbrowser? Je zou ook nog de cookies kunnen verwijderen en de bestelling opnieuw proberen te doen. Mocht jouw dochter al in het bezit zijn van een persoonlijke OV-chipkaart, dan kun je ook een abonnement bestellen via onze klantenservice.

Hi,

Ik heb al meerdere malen contact gehad met de klantenservice. Ook als zij al mijn gegevens hebben ingevuld krijgen ze een storing. Ik ga proberen wat je als advies gaf. Dank je voor je reactie

Reputatie 7
Badge +3

Heb je al wel een NS account en zijn daar bij de gegevens alle velden ingevuld? Bij bv afsluiten van een OV-fiets abonnement is dat de oorzaak dat het abonnement niet afgesloten kan worden, misschien is het bij een Flex abonnement ook zo. Als is het bij een OV-fiets abonnement zo dat je niet eens tot de stap betalen komt. Misschien even de moeite waard om het te checken. 

Reageer