ik wil een dalurenabonnement bestellen. Op saldo. maar krijg de melding dat de Flex…. niet meewerkt.
Kortom kan geen abo bestellen.
Hoe lang gaat deze storing duren?
ik wil een dalurenabonnement bestellen. Op saldo. maar krijg de melding dat de Flex…. niet meewerkt.
Kortom kan geen abo bestellen.
Hoe lang gaat deze storing duren?
Hallo maaimij en welkom bij de NS Community,
Er is momenteel geen storing gaande. Wat is de exacte melding die je krijgt?
Het enige abonnement dat u nog op saldo kunt bestellen is Dalvoordeel. Als u doorklikt bij Abonnementen en Dalvoordeel krijgt u de optie dat u kunt kiezen tussen Flex of op saldo.
Bij mij werkt het.
De precieze foutmelding helpt vaak om de oorzaak te achterhalen. Ik verwacht niet dat de melding was “de Flex werkt niet mee”
En op welk moment tijdens het bestelproces krijg je de melding?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.