Skip to main content
Antwoord

abonnement bestellen

  • May 21, 2024
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

ik wil een dalurenabonnement bestellen. Op saldo. maar krijg de melding dat de Flex…. niet meewerkt.

Kortom kan geen abo bestellen.

Hoe lang gaat deze storing duren?

Beste antwoord door Thom

Het enige abonnement dat u nog op saldo kunt bestellen is Dalvoordeel. Als u doorklikt bij Abonnementen en Dalvoordeel  krijgt u de optie dat u kunt kiezen tussen Flex of op saldo.

 

Bij mij werkt het.

3 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • May 21, 2024

Hallo maaimij en welkom bij de NS Community,

 

Er is momenteel geen storing gaande. Wat is de exacte melding die je krijgt?


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • May 21, 2024

Het enige abonnement dat u nog op saldo kunt bestellen is Dalvoordeel. Als u doorklikt bij Abonnementen en Dalvoordeel  krijgt u de optie dat u kunt kiezen tussen Flex of op saldo.

 

Bij mij werkt het.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 21, 2024

De precieze foutmelding helpt vaak om de oorzaak te achterhalen. Ik verwacht niet dat de melding was “de Flex werkt niet mee” 😉

En op welk moment tijdens het bestelproces krijg je de melding?