Skip to main content
Antwoord

Abonnement betalen zonder succes.

  • October 17, 2022
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Beste,

Tot mijn verbazing kan ik geen nieuwe abonnement plaatsen op mijn OV kaart, omdat het systeem aangeeft dat er tenminste 1 factuur open staat. Mijn laatste factuur is op 16 oktober betaald.

Hopende op een spoedige reactie.

 

Met vriendelijke groet,

Cyril

Beste antwoord door Momo

Daarvoor zul je contact op moeten nemen met de klantenservice. Hier op de community kan dit niet opgelost worden. 

2 reacties

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • October 17, 2022

Daarvoor zul je contact op moeten nemen met de klantenservice. Hier op de community kan dit niet opgelost worden. 


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • October 17, 2022

Het is vandaag 17 oktober dus een betaling van gisteren kan mogelijk nog niet zijn verwerkt. Het is op zich niet vreemd dat u met een openstaande betaling geen nieuw abonnement kunt krijgen.