beantwoord

Abonnement Enschede - Amsterdam Zuid

  • 14 July 2022
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Hallo allemaal,

Welk abonnement kan ik mijn werkgever adviseren aan te schaffen voor mij indien ik:

  • In de komende 3 maanden, meerdere malen per week Naar Amsterdam Zuid en weer Retour Enschede

Daarna

  • Wekelijks: 1 Enkele reis Amsterdam + 1 Enkele Reis Enschede 

Zal reizen? 

 

Na de 3e maand zal het inwerktraject bij werkgever dus achter de rug zijn, waar dan een periode aanbreekt van veel thuiswerken maar wel wekelijks naar kantoor. Normaliter verwacht ik dat dan een ander abonnement passender zal zijn.

icon

Beste antwoord door Thom 14 July 2022, 14:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Kunt u buiten de spitsuren inchecken? Dat maakt qua geld veel uit, want dan is een Dalvrijabonnement een optie. Verder is het van belang hoe vaak u per week reist, ‘meerdere malen per week’ zou wat preciezer moeten. Is die reis Amsterdam ook vanaf Amsterdam Zuid?

Met AltijdVrij heeft u overal en altijd vrij reizen, met Dalvrij alleen als u tijdens de daluren kunt inchecken. Dan kan af en toe een reis tegen vol tarief erbij ook nog wel eens uit. Dalvrij kost 108 euro en Altijd Vrij 362 euro, dus Dalvrij plus een aantal reizen tegen vol tarief is nog steeds goedkoper.

Bedenk dat u met Dalvrij en Altijdvrij ook daarnaast privé gratis kunt reizen door heel Nederland.

Goedemiddag El Geraldo en welkom bij de NS Community!

Om een echt goed advies te kunnen geven hebben we iets gedetailleerdere informatie nodig. Met name, hoe vaak precies per week verwacht je te gaan reizen en op welke tijdstippen zijn dit? Specifieker, is het meer dan 3 keer per week of niet en reis je tijdens de dal- of spitsuren?

Reageer