Goedemorgen,
Ben op zondag 11 december met de trein weggeweest, maar zie in mijn NS, dat er geen 40% korting is afgegaan ,heb een flex abonnement, wat gebit fiut gedaan?
Goedemorgen,
Ben op zondag 11 december met de trein weggeweest, maar zie in mijn NS, dat er geen 40% korting is afgegaan ,heb een flex abonnement, wat gebit fiut gedaan?
Dat is een goede vraag. Wij kunnen u daar helaas geen antwoord op geven. Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen dus niet zien wat er is misgegaan.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om deze vraag aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Welk flex abonnement heb je? Heb je deze onlangs aangeschaft op een bestaande kaart waar eerst op saldo gereisd werd en heb je flex bij automaat op de kaart gezet?
Er zijn meer meldingen daarover, dus neem aan dat de Klantenservice je prima kan helpen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.