beantwoord

abonnement gaat van 30,50 naar 49,89 per maand

  • 8 November 2023
  • 28 reacties
  • 1280 Bekeken

Per 13 december gaat de prijs van mijn weekend vrij 1e klas saldo van 30,50 naar 49,89 per maand. Dat is een verhoging van meer dan 63%. Ik lees overal in het nieuws dat de prijzen van kaartjes en abonnementen in 2024 bij NS niet omhoog zullen gaan.

Kan ik mijn abonnement nog omzetten naar 2e klas? In het verleden scheelde dat niet veel met de 1e klas, maar misschien is dat nu veranderd.

Of kan omzetten uitsluitend nog naar een flex abonnement?

icon

Beste antwoord door Tochjo 8 November 2023, 10:08

Bekijk origineel

28 reacties

Badge +3

Edit: oeps, natuurlijk zijn er geen Keuzedagen. Dank @mrfreeze 

Reputatie 7
Badge +3

Keuzedagen bij Weekend Vrij?

Badge +3

Ik ben intern even rond gaan vragen en het blijkt dat dit te maken heeft met de prijsverhogingen die recentelijk geannuleerd zijn. Het systeem was op het moment dat deze mail verstuurd is hier blijkbaar nog niet compleet goed op afgesteld. Excuses voor de verwarring die hierdoor ontstaan is!

Heel erg vaag, want waarom zou er bij een verlenging per 15 december 2023 een hogere prijs dan de gedende prijs voor 2023 (dus € 36,35) gerekend (of in ieder geval gecommuniceerd) worden? Zelfs al zouden de prijzen per 2024 omhoog gaan klopt het dus niet.

Dat zou pas bij een verlenging in 2024 aan de orde zijn, zie de € 30,50 die TS na de vorige verlenging in december 2022 nog steeds betaalt (voor een heel jaar, bij saldo-abonnementen).

Reageer