Skip to main content

Hallo

Mijn nieuwe abonnement gaat 9 februari in maar is nog niet afgeschreven,  kan ik de 10e wel met korting reizen?

Als het abonnement in mijnNS staat kun je met het abonnement reizen.

Heb je een nieuw abonnement afgesloten of gewijzigd?


Ik ga er van uit dat het nog niet afgeschreven is en gewoon goed loopt, maar dit kunnen we hier niet inzien. Als je al een Flex product hebt (waar ik van uit ga omdat je het anders direct via Ideal betaalt) kan het enkele dagen duren voordat de kosten van je nieuwe product afgeschreven worden. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice voor verdere duidelijkheid.


Een wissel binnen Flex is per direct, dus als een abonnement 9 februari ingaat is daarvan geen sprake.

Er zal dus een iDeal betaling gedaan zijn, de factuur daarvan volgt later (na een dag of twee). Daarop zal staan dat je niets hoeft te betalen.

Heb je wel al een bevestiging gekregen over je bestelling? Per 9 februari krijg je dan nog een mail dat het abonnement voor je klaar staat om op je kaart te zetten (station, supermarkt e.d.) en daarna kan je ermee reizen.


Reageer