Hoi,
Ik wil graag mijn abonnement annuleren. (Ik heb me bedacht.) Mijn excuses, fijne feestdagen.
Met vriendelijke groet,
Kirsten
Hoi,
Ik wil graag mijn abonnement annuleren. (Ik heb me bedacht.) Mijn excuses, fijne feestdagen.
Met vriendelijke groet,
Kirsten
Goedendag, je wilt gebruik maken van herroepingsrecht of gaat het om een wijziging?
Wij kunnen je bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet hiermee helpen. Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Hi Kirstencle! Welkom bij de NS Community.
Jammer dat je je bedacht hebt! Via dit platform kunnen we je inderdaad niet helpen met het herroepen van jouw abonnement. Je kunt, zoals MoDe aangaf contact opnemen met de Klantenservice. Ik weNS je ook een fijne feestdagen en alvast een fijne jaarwisseling toe!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.