Skip to main content

Abonnement herroepen

  • December 29, 2024
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Hoi, 

 

Ik wil graag mijn abonnement annuleren. (Ik heb me bedacht.) Mijn excuses, fijne feestdagen.

 

Met vriendelijke groet,

Kirsten 

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • December 29, 2024

Goedendag, je wilt gebruik maken van herroepingsrecht of gaat het om een wijziging?

Wij kunnen je bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet hiermee helpen. Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.


Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • December 30, 2024

Hi Kirstencle! Welkom bij de NS Community. 

 

Jammer dat je je bedacht hebt! Via dit platform kunnen we je inderdaad niet helpen met het herroepen van jouw abonnement. Je kunt, zoals MoDe aangaf contact opnemen met de Klantenservice. Ik weNS je ook een fijne feestdagen en alvast een fijne jaarwisseling toe!